Skip to main content

Sinds de app van KPN is veranderd van KPN iTV in KPN TV+ kan ik met mijn smartphone (Samsung Galaxy S21 Ultra 5G) niet meer opnemen. Het opneempakket heb ik (natuurljk) wel actief op mijn thuisTV. Het rare is dat ik wel via mijn laptop op de betreffende KPN site kan opnemen en ook kijken naar opgenomen programma's.

Ik heb bij de KPN assistent - die mij enige keren heeft willen helpen - nog gesuggereerd om de opneemfunctie uit het pakket te halen en dan opnieuw aan te melden, maar dat is nu nog een beetje te rigureus.

Wie weet mij (en mogelijk vele anderen) te helpen?

Hoe ben je ingelogd?

Ingelogd met TV abonnementsnummer + pincode kan ik opnames plannen in TV+ app, op iPhone weliswaar, maar misschien helpt het jou ook.

(Uit oudere berichten herinner ik me problemen met opnemen als je met kpn id bent ingelogd.)

Hoi @M. Giesbers Is het nog gelukt? Ik zou anders inderdaad eens helemaal uitloggen, de app opnieuw installeren en dan inloggen met je abonnementsnummer en pincode. Ik hoor graag wat je bevindingen zijn. 

Ik heb net je advies opgevolgd en wat blijkt: HET WERKT!! 

Dank je Wartiwolfs.

Weet je hoe ik dit bij bij de KPN assistentie bekend kan maken, want zdaar weet men gene oplossing.

Ben zeer blij. 

Fijn om te horen @M. Giesbers! Post gerust nog eens een topic als we iets voor je kunnen doen!

Reageer