Skip to main content
Vraag

Opnemen gaat niet goed, dan weer dubbel of niet

• November 27, 2024
  • 5 reacties
  • 55 keer bekeken

Als ik programma’s opneem dan  staat het ene programma soms twee keer opgenomen en andere weer niet, die staan er helemaal niet tussen. Het lijkt ook of er verschil zit tussen de opnames die ik heb geselecteerd via de gids op de KPN TV+ box en de tv gids op de KPN TV app op mijn mobiel.  Lijkt wel of het niet synchroon loopt. Zie bijvoorbeeld in de gids op de KPN TV app programma’s wel geselecteerd om op te nemen, maar toch wordt het programma niet opgenomen. Ik heb opnemen soms weer wel en soms weer als abonnement, de laatste keer in een korte tijd, misschien gaat daar iets niet goed. Hoe kan ik dit oplossen? 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo ​@RobvdPoel, het zou echt niet moeten uitmaken dat je soms "Opnemen" uit het abonnement haalt. Zie je de opnames die wel geselecteerd zijn, wel terug in de TV+ app? Of missen ze vervolgens daar ook? 

• November 29, 2024

Hallo ​@RobvdPoel, het zou echt niet moeten uitmaken dat je soms "Opnemen" uit het abonnement haalt. Zie je de opnames die wel geselecteerd zijn, wel terug in de TV+ app? Of missen ze vervolgens daar ook? 

Als nu kijk in de Gids via de KPN TV+ box dan zie ik daar programma’s staan die niet als  opname zijn geselecteerd, maar wel in in de KPN TV app op mijn mobiel staan  aangegeven voor opname.

Dus daar zit een verschil tussen.  Het programma is ook uiteindelijk niet opgenomen.  Een ander programma is wel opgenomen, en niet dubbel dus dat lijkt goed te gaan nu.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Het is mij dan nu nog niet helemaal duidelijk of de ingeplande opnames dan wel zichtbaar zijn op de TV+ app? Of zijn ze daar ook niet zichtbaar ondanks dat ze daar wel eerst als ingepland zichtbaar zijn in de gids. 

En de opname die uiteindelijk wel is gelukt, hoe is die eerder ingepland? Via de TV+ box of via de TV+ app en zie je die vervolgens ook op beide terug? 

• December 5, 2024

Het is mij dan nu nog niet helemaal duidelijk of de ingeplande opnames dan wel zichtbaar zijn op de TV+ app? Of zijn ze daar ook niet zichtbaar ondanks dat ze daar wel eerst als ingepland zichtbaar zijn in de gids. 

En de opname die uiteindelijk wel is gelukt, hoe is die eerder ingepland? Via de TV+ box of via de TV+ app en zie je die vervolgens ook op beide terug? 

Jeroen, de opnamen zien er nu wel aardig uit.  Ik had nog wel een dubbeling , maar als dat gebeurt dan verwijder ik de betreffende opname, en ook eventuele vervolgopnamen, dan hou ik één opname over.  Zo lost het zich vanzelf op . Zie nu geen dubbelingen meer staan. Wat mijn betreft is het ok zo.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Goed om te horen ​@RobvdPoel. Mocht het toch weer fout gaan, hoor ik dat natuurlijk graag! En laat ik het verder uitzoeken.