Skip to main content

Op de witte afstandsbediening zit ene knop voor Netflix en Disney, maar geen knop om naar je opnames te gaan. Je moet zóveel handelingen doen om bij de opnames te komen en daadwerkelijk iets te kunnen bekijken, dat is niet leuk meer. 

Als je een opname wilt weggooien en je klikt op terug (er is geen stopknop) dan ga je niet 1 stap terug, maar gelijk naar het hoofdmenu en moet je eerst weer voorruit naar de bekeken opname om deze te kunnen verwijderen. Jammer. Ik hoop dat de programmeurs hier eens naar kunnen kijken.

Hi en welkom in de KPN Community @RemonM.

Feedback is altijd welkom, goed dat je het deelt. Je hebt KPN TV+, toch? We hebben in dit artikel informatie verzameld over de opnames, dat kan misschien helpen:

 


@Alexandra van KPN, Maar de vraag van @RemonM gaat toch heel ergens anders over?


Ja, bij mijn reactie had nog moeten staan: ik neem de feedback mee 😄 Dat heb ik intussen gedaan. Ik kan geen beloftes doen, maar we geven het door. Het laatste nieuws kan je altijd vinden in onze Product Updates @RemonM.


Dank je Alexandra, ik zie zeker verbeteringen. Het is zeker fijn dat het kastje op Android draait. Het inspreken in de afstandsbediening het nog niet altijd goed, maar ook dat verbeterd. Nog een aantal dingen en dan is het menu e.d. echt concurrerend met jullie grootste concollega Z. 


Hi @RemonM, even een update over bovenstaande. 

Je noemt: "Je moet zóveel handelingen doen om bij de opnames te komen en daadwerkelijk iets te kunnen bekijken, dat is niet leuk meer. "

Sinds we het nieuwe bovenmenu hebben is dit gemakkelijker gemaakt: Je kunt, tijdens het kijken van een programma op ^ (pijltje naar boven) drukken. Dan krijg je ook het menu in beeld en kun je sneller naar een ander onderdeel zoals Opnames. Hierdoor gaat het wel een stuk sneller dan eerst.


Er is inderdaad nog wel het dingetje dat je, na het verwijderen van een opname, weer bovenaan de lijst terechtkomt. Dit is bekend en gaat mee in een volgende update, maar ik kan niet toezeggen wanneer en hoe snel dat gaat komen. Daarvoor kan je onze Product Updates in de gaten houden. Maar, je blijft wel in je serie als het om een aflevering van een serie opname gaat. Dus je gaat niet meer zoals eerder compleet terug naar het begin van alle opnames, dat is al eens veranderd. 


Hi Alexandra, fijn dat jullie hard werken aan het verbeteren van het TV menu. Ik merkte ook dat het inspreken in de AB al beter gaat. Als ik bijvoorbeeld zeg: “Twenty four kitchen”, gaat hij meestal direct naar die zender. Soms is ‘ie n de war en start hij Google op en gaat zoeken op internet, maar dat gaat steeds beter.


@RemonM Yay, mooizo, fijn om te horen! Leuke zender, 24Kitchen 😁 En hou onze Product Updates in de gaten voor het laatste nieuws; daar delen we nieuwe updates plus de inhoud ervan, wat er allemaal aangepast is.


Reageer