Skip to main content

Opnemen van een al begonnen programma kan niet meer. Wordt hieraan gewerkt of blijft dit zo?

Opnemen van een al begonnen programma kan niet meer. Wordt hieraan gewerkt of blijft dit zo?

 

Welke KPN tv decoder heeft u?

Dit kan alleen op de nieuwste Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) Op de “oudere” KPN tv decoders heeft het nooit gekund. 


Hmm, gisteren nog gedaan. Via een Arcadyan HMB2260. Op deze kan je het dan alleen kijken vanaf het moment dat je de opname start.

Als je het op de nieuwe 7022 doet kun je via de opname het programma vanaf het begin te kijken.


Hmm, gisteren nog gedaan. Via een Arcadyan HMB2260.

 

Opname van begin (dacht dat hij dat bedoelde).

@PeterG kan dat nu ook op de “oudere” KPN tv ontvangers?

Toen ik ze nog had, kon het niet en startte ze op het punt waar ik de opnameknop indrukte. 

 

O wacht, ik lees het opnieuw bij @aleida.m 

Hij heeft het niet over vanaf begin, maar gewoon opnemen van lopend programma.

Dat kan inderdaad op allemaal. 

Bedankt @PeterG 


Hmmm…

Net opname gestart van Tijd voor Max terwijl het loopt. Ging gewoon. Momenteel Arcadyan hmb2260.


Bedankt voor jullie reacties. Ik heb een Arris… en deze heb ik al jaaaaren. Samsung TV.Nooit problemen gehad met opnemen van een lopend programma. Maar sinds een paar dagen dus wel. Maar goed, ik zal er rekening mee moeten houden.

 


Ik doe het zelden. Maar plan vooruit via de gids. Dan kan je met Arris ook het programma vanaf het begin kijken.

Anders kun je het alleen kijken vanaf het moment dat je de opname gestart hebt.

Van de commerciëlen ( 4 t/m 11 ) neem ik álles op zodat ik de reclame kan overslaan.


Ja, dat laatste doe ik ook altijd. Alleen de reclame van de KPN is leuk met Louis de kat.

dank je wel voor je goede raad. Alles via de tv gids.

fijne avond verder.