Skip to main content

Kuren. De ene zender wel, de andere niet. Ja, ik heb de boel gereset.

kan nu NPO1 hockey niet opnemen maar ook de Giro niet op Eursport1.

record knop doet gewoon niks

wat is hier aan de hand?

Hoi @neell00, dat is gek. Het werkt op meerdere zenders niet begrijp ik, maar niet op allemaal. Is dat via de tv-ontvanger, of ook als je via de app iets probeert op te nemen? 

Krijg je ook een foutmelding als je probeert op te nemen, of gebeurt er niets als je op de knop drukt?

Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, we zijn bereikbaar op 0800-0402.


Probleem was weer tijdelijk, tv ontvanger.

rode knop gaf hetzelfde resultaat als groene knop in gids, kijk vanaf begin.

 

wat relevante info is: verbiedt Eurosport het opnemen van de Giro etappes als de uitzending reeds begonnen is? 

Terugkijken van begin werkte wel maar was niet wat ik wilde bij een 7 uur uitzending.

Wil gewoon probleemloos kunnen opnemen van lopende uitzendingen. Vanaf een bepaald start moment. Daar betaal ik voor en dat het voor een aantal zenders wel werkt en een aantal niet is simpelweg irritant.


@neell00 

Welke KPN tv ontvanger heeft u? 


Arris vip2952v2 als ik het goed kan ontcijferen 

 


Hoi @neell00 
Als ik je verhaal zo lees kan de opnameknop op de afstandsbediening wel kuren geven.
Bestel eens een nieuwe afstandsbediening  en probeer het dan nog eens.
Mogelijk zijn de problemen dan voorbij.


Het kan inderdaad zijn dat de knop op de afstandsbediening het niet goed doet. Door een andere afstandsbediening te proberen kunnen we dat uitsluiten. Als je 2 tv-ontvangers hebt kan je de afstandsbediening van de andere tv ook gebruiken om het te proberen.


Reageer