Skip to main content

Ik zie ineens dat er 16% (was 23)opnameruimte gebruikt is, terwijl ik niet (veel) verwijderd heb en alle opnamen er ook nog op staan...is bij TV+ de opnameruimte ook plots verruimd?

Iedereen heeft volgens mij tijdelijk meer* in verband met de grote storing 19 april met ook opnames. En de, voor mij tenminste tevens rampzalige, 'reparatie' daarvan een dag of 10 later.

*300 ipv 200 uur.


O, dus toch...die storing was bij jou niet op TV+ neem ik aan, @PeterG? Ik heb helemaal geen problemen gehad totnogtoe bij de opnames via TV+...


Ja. Ik ben ook op TV+ veel opnames kwijt geraakt. Gelukkig is planet earth III nu op npo. Had 'm opgenomen van bbc one. Volledig weg. 


Dus ook bij jou opnamen verdwenen op TV+. 

Het blijft merkwaardig dat de een veel meer problemen ervaart dan de ander....


Iedereen heeft volgens mij tijdelijk meer* in verband met de grote storing 19 april met ook opnames. 

*300 ipv 200 uur.

 Klopt.

 

O, dus toch...die storing was bij jou niet op TV+ neem ik aan, @PeterG? Ik heb helemaal geen problemen gehad totnogtoe bij de opnames via TV+...

De storing was op het tv platform, niet op een specifieke ontvanger. Er is een groep klanten geraakt, waar alle soorten ontvangers tussen zaten. 


Iedereen heeft volgens mij tijdelijk meer* in verband met de grote storing 19 april met ook opnames. 

*300 ipv 200 uur.

 Klopt.

 

O, dus toch...die storing was bij jou niet op TV+ neem ik aan, @PeterG? Ik heb helemaal geen problemen gehad totnogtoe bij de opnames via TV+...

De storing was op het tv platform, niet op een specifieke ontvanger. Er is een groep klanten geraakt, waar alle soorten ontvangers tussen zaten. 

Maar is de opslagruimte bij alle klanten uitgebreid dan, @Erik van KPN?


Reageer