Skip to main content
Beantwoord

Opslagruimte is vol, hoe kan ik die leegmaken?

• September 26, 2025
  • 31 reacties
  • 359 keer bekeken

Toon eerste bericht

31 reacties

opslagruimte is vol
Topper

Ik denk ook dat het handig is dat er iemand even meekijkt aan de achterkant, dus in onze systemen. Je kunt hiervoor online een belafspraak maken, dan hoef je niet in de wacht te staan en bellen ze wanneer het jou uit komt!

Mijn probleem staat er niet bij, dus ik kom nergens met doorkiezen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Als je doorscrollt kun je rechtsonder klikken om met Dot een afspraak te maken: 

Als dat ook niet lukt kun je ons ook altijd even bellen op 0800-0402 wanneer het jou uit komt

opslagruimte is vol
Topper

Als je doorscrollt kun je rechtsonder klikken om met Dot een afspraak te maken: 

Als dat ook niet lukt kun je ons ook altijd even bellen op 0800-0402 wanneer het jou uit komt

kun jij mij bellen, anders moet ik het helemaal opnieuw uitleggen, jij weet al wat het probleem is

Admin: privégegevens verborgen

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ik kan je helaas niet bellen, voor contact met de klantenservice zul je echt zelf contact op moeten nemen. Mijn collega's moeten je hier gewoon goed mee kunnen helpen.

opslagruimte is vol
Topper

Ik kan je helaas niet bellen, voor contact met de klantenservice zul je echt zelf contact op moeten nemen. Mijn collega's moeten je hier gewoon goed mee kunnen helpen.

Ja opgelost, het gratis opnemen verviel met opzegging van één mobiel abonnement, nu betaald terug. Dank voor je hulp. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Ah die had ik niet zien aankomen, goed opgelost! Bedankt voor het delen!