Skip to main content

als ik de box inschakel duurt het een kleine drie minuten voor dat ik beeld krijg. Is dit normaal was voor heen namelijk niet zo

Hallo ​@parie ,

Het probleem is bekend. Je kunt ter verbetering de ecostand aanpassen en een reset uitvoeren. 

Ecostand: 

Reset ontvanger: 

Om rekening mee te houden

Voordat je jouw KPN TV+ Box reset, is het belangrijk om rekening te houden met het volgende: 

• Je moet de eerste installatie opnieuw doorlopen.
  • De KPN TV+ Box blijft gekoppeld aan je TV account. Het is dus niet nodig om je TV abonnementsnummer en pincode opnieuw in te voeren.
  • Het wifi netwerk in de TV+ Box wordt gewist. Had je de Box dan ook via wifi verbonden, dan moet je dit opnieuw verbinden en het wifi wachtwoord invoeren.
  • Alle accountgegevens van apps zoals Netflix en Disney+ worden gewist, je moet hier dus opnieuw inloggen.
  • De instellingen van je afstandsbediening blijven behouden.

De instructie: 

Hoi ​@parie . Heb je hier iets aan gehad? Stond de eco stand aan? 

beste Erwin van KPN,

begrijp je reactie alleen ben ik er niet echt gelukkig mee. Ben serieus benieuwd wat meer moeite kost de bijna drie minuten tot kpn het opgelost heeft of alle user id's - inlog parameters e.d. en veel instellingen niet alleen op de box maar ook op alle door ons gezin gebruikte devices wijzigen

Arie

​@parie 

Volg dit topic voor de status van deze storing:

Reageer