Wanneer ik KPN TV+ start, blijft deze zeket 1 minuut hangen op het KPN logo, voordat wr beeld komt. Heb de ontvanger al een keer gereset (spanning eraf/erop ca 30sec). De eerste start het weer normaal op, maar de keren daarna duurt het weer lang.
Wanneer ik KPN TV+ start, blijft deze zeket 1 minuut hangen op het KPN logo, voordat wr beeld komt. Heb de ontvanger al een keer gereset (spanning eraf/erop ca 30sec). De eerste start het weer normaal op, maar de keren daarna duurt het weer lang.
Er zijn inmiddels meerdere gebruikers op dit forum die hetzelfde probleem hebben gemeld de afgelopen week. Lijkt op een bug geïntroduceerd met de laatste versie.
Resetten schijnt tijdelijk te helpen. Zelf heb ik geen TV+
Hier vind je enkele tips.
Hopelijk lost KPN het probleem snel op.
Herstarten (opnieuw opstarten) helpt vaak, maar ik las dat het bij velen een tijdelijke oplossing is (helaas)
En niet iedereen heeft dit probleem.
Er zijn inderdaad vele topics over dit probleem met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) na de laatste update.
Hi,
Hier hetzelfde probleem.
Echter maar op 1 ontvanger, wij hebben er twee.
Beide zijn bekabeld aangesloten.Wordt wel tijd dat KPN daar eens in duikt om dit op te lossen.
Probeer ook eens een frisse start. Dit helpt hopelijk langer dan alleen een herstart.
Probeer ook eens een frisse start. Dit helpt hopelijk langer dan alleen een herstart.
Of gewoon aan laten staan (groen lampje) Dan start de TV-ontvanger wel snel op.
Dat dan in afwachting van een update die dit probleem gaat verhelpen.
Ik start het apparaat gewoon opnieuw op als ie weer lang opstart, dan werkt het weer een paar dagen goed. Het is helaas niet anders, wachtend op een update.
Staat inmiddels ook op tweakers met veel reacties van users met hetzelfde probleem:
KPN klanten klagen over probleemen tv+box
Problemen met TV+ kastje. Duurt lang voor het opstart, ook in snelle modus. Dan weer geen reactie van het kastje. Of het wil niet op standby, dan wel uit de standby modus. om maar een paar problemen te benoemen.
Onbegrijpelijk dat KPN met deze klachten nog steeds geen vaart maakt met ondersteuning Apple TV 4K kastje.
Onbegrijpelijk dat KPN met deze klachten nog steeds geen vaart maakt met ondersteuning Apple TV 4K kastje.
Hier gaat deze topic helemaal niet over.
Graag on topic blijven.
En voor jouw vraag een eigen nieuwe topic maken s.v.p.
Deze topic gaat over:
Vandaag, 4 januari 2025, staat in NU.nl een artikel van Tweakers over problemen met de KPN TV+ box. Ben klant sinds 2024 en ondervind dagelijks problemen met de box. Zelfs na installatie van een nieuwe box blijven er problemen onstaan.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.