Skip to main content
Beantwoord

Opstarten van de tv-ontvanger is traag

• January 2, 2025
  • 5 reacties
  • 150 keer bekeken

Sinds een week of zo duurt het lang voordat de ontvanger is opgestart.

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi ​@Miriam Giessen, welkom! Hoe gaat het opstarten nu je de TV+ Box herstart hebt? Zie je ook verbetering?

Mocht dat niet zo zijn, wil je dan eens een kijkje nemen in dit topic: 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

Beste ​@Miriam Giessen,

Welke merk en type tv ontvanger heb je? Via onze kennisbank kun je de meeste antwoorden vinden:

Voor de Arris 2952 / Arcedyan HMB2260 / Arris 5202:

Voor de Sagecom DIW7022: (KPN TV+ Box)

https://community.kpn.com/kennisbank-kpn-tv-149

Ik hoop je hierbij geholpen te hebben, mocht er nog wat zijn laat het ons gerust weten.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • January 3, 2025

Ik denk dat je de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box) hebt.

Er zijn al diverse topics over dit probleem.

Waarschijnlijk ontstaan na de laatste update.

Het is niet bij alle DIW7022 KPN tv ontvangers.

Zie o.a. hier.

Opnieuw opstarten blijkt te helpen, maar ik heb gelezen meestal maar voor een paar dagen.

Hopelijk lost KPN dit probleem bij de volgende update op.

​@joop2011 Klopt helemaal, sorry, ik ben niet zo handig met deze forums 😅. Ik zal hem opnieuw opstarten en daarna afwachten na de volgende update. 

​@Dennis Overbeek het lijkt er op dat het een probleem is na de laatste update. Ik heb inderdaad een SagecomDIW7022. Ik heb hem met een kabel verbonden.

Dennis Overbeek
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+23

​@joop2011 Klopt helemaal, sorry, ik ben niet zo handig met deze forums 😅. Ik zal hem opnieuw opstarten en daarna afwachten na de volgende update.

​@Miriam Giessen na het opnieuw opstarten van de tv ontvanger heb je geen last meer gehad van problemen met de DIW7022?

Erik van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+33
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 5, 2025

Hoi ​@Miriam Giessen, welkom! Hoe gaat het opstarten nu je de TV+ Box herstart hebt? Zie je ook verbetering?

Mocht dat niet zo zijn, wil je dan eens een kijkje nemen in dit topic: 

Â