Skip to main content

Ik plan altijd van te voren welke programma’s ik wil opnemen.

ik zie sinds een paar dagen dat de keuze opnemen bij de ZDF steeds verdwijnt.

bivendien kan ik op dit moment ook geen opnames verwijderen.

ik heb de tv al opnieuw opgestart en gereset.

Heeft niet geholpen.

krijg geen foutcode in beeld.

Hi @RAHL, welkom hier. 

Doe je dit via de ontvanger van KPN of via de Smart TV app?  Zou ik mogen zien wat je ziet op je scherm? Zou je ook kunnen testen of het inplannen via de website wél lukt?


Inderdaad. Op de app in de Samsung televisie met Tizen is de knop er niet bij alle 'toekomstige' programma's bij veel zenders. Op de Nokia (box) met Android-TV is ie er wel.

Dit is trouwens ook zo met nog veel (!) meer zenders. ARD, ZDF dus, RTL Duits, BBC First, VRT1, Canvas, Ketnet, Love Nature, Beleef kpn, en vast ook zenders die ik niet gecheckt heb.

De app in een Samsung is slecht bruikbaar momenteel. In ieder geval voor opnames. Want zelfs al heb je opnames van die zenders (bv via de ontvanger) staan ze ook helemaal niet in de lijst opgeslagen. 

Via de Samsung televisie 

En hetzelfde via een toestel met Android-TV (Philips,  Sony, Nokia box, chromecast)

 


Ik neem op via KPN app op mijn iPad.

Ik heb eea niet goed omschreven.

Het rode tekentje dat ik eenmalig een programma heb opgenomen verdwijnt en ik kan dan niet zien of alsnog wordt opgenomen. Bij Duitse zender kun je alleen eenmalig opnemen, dus (ik volg een dagelijkse serie) moet ik dit elke dag doen.

Bij andere zenders heb ik dit probleem niet.


Klopt. Op de Duitse zenders is serie opnemen bij mijn weten niet mogelijk. Ook niet in de ontvanger. 

Welke dagelijkse uitzending is het? Dan check ik dat voor de zekerheid even. 

Maar... Waarom tik je het niet gewoon een week vooruit? Dat doe ik met sommige programma's ook. Gewoon 1 x per week voor een hele week. 24 uur verder kom je in de gids met de > > knop.


Dat doe ik ook altijd, gewoon een week vooruit, maar nu verdween het tekentje dat “opnemen” was aangezet steeds.

vandaag ging het wel goed programma is gewoon opgenomen.


Reageer