Skip to main content
Vraag

Optie 'Vanaf begin kijken' direct in pop-upmenu vanuit Gids

• July 28, 2026
  • 1 reactie
  • 38 keer bekeken

Beste KPN,

Ik gebruik de KPN TV+ app voor Smart TV op mijn Google TV Streamer. Omdat de afstandsbediening hiervan geen gekleurde knoppen heeft, gebruik ik de Gids om programma's vanaf het begin te starten (om bijv spoilers/standen van sportwedstrijden te voorkomen).

Als ik in de Gids de OK-knop 2 seconden ingedrukt houd, verschijnt er een pop-upmenu. Helaas staat de optie 'Vanaf begin' (het cirkel-pijltje) hier niet direct tussen. Ik moet nu eerst naar 'Meer informatie' navigeren en daar navigeren naar en klikken op het cirkel-pijltje.

Dit zijn onnodige extra stappen. Zouden jullie de optie 'Vanaf begin kijken' direct in het eerste pop-upmenu kunnen plaatsen na het lang indrukken van de OK-knop? Dit zou het gebruiksgemak voor Google TV Streamer gebruikers enorm verbeteren!

Met vriendelijke groet,
Johan 

1 reactie

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 28, 2026

Aanvulling: Ik ben er zojuist achter gekomen dat de knop 'Vanaf begin' (het cirkel-pijltje) wat na 'Meer informatie' verschijnt helaas niet goed werkt. Als ik daarop klik, start het programma alsnog LIVE op. Pas als de stream eenmaal live loopt en ik dáár nogmaals op de 'Vanaf begin'-knop druk, springt hij naar de start. Dit is dus een bug: de knop in de gids doet niet wat hij moet doen, waardoor ik alsnog voetbalstand te zien krijg!