Skip to main content

Omdat wij verhuisd zijn naar een andere woning heb ik een nieuwe abonnement aangevraagd, deze is inmiddels ingegaan. Alleen heb ik als fout ons oude abonnementnummer gebruikt op een van de TV+ boxen. Nu heb ik al geprobeerd om deze te resetten. Maar hierna kan ik niet ons nieuwe abonnementnummer invoeren en blijft deze op de oude draaien. Maar dat abnormaal stopt zeer snel. Wie kan hier mee helpen?

Hallo @quincyj morgen even bellen met 0800 0402.

 


Oeps.

Deze moet vanuit kpn gereset worden. Dat kan je niet zelf. Volg daarvoor het advies van JanD. 


Hoi @quincyj. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de verkeerde abonnementsnummer hebt ingevuld. Heb je inmiddels hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen. 


Hoi @quincyj. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je de verkeerde abonnementsnummer hebt ingevuld. Heb je inmiddels hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice? Ik ben erg benieuwd hoe dit is afgelopen. 

Hoi, nee. Helaas nog geen tijd voor gehad. Ga het een deze dagen proberen.


@quincyj Je mag hier ook jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van jouw tv-ontvanger achterlaten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik ook een poging doen om het abonnementsnummer te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 


@quincyj Je mag hier ook jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van jouw tv-ontvanger achterlaten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik ook een poging doen om het abonnementsnummer te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Dat zou super zijn, ik heb het erin gezet. Kan je kijken of het er goed in staat zodat je het kan lezen?

 

alvast bedankt!


@quincyj Je mag hier ook jouw naam, postcode, huisnummer, klantnummer en serienummer van jouw tv-ontvanger achterlaten in het KPN Forum profiel. Dan kan ik ook een poging doen om het abonnementsnummer te verwijderen. Laat je een berichtje achter in dit topic nadat je dit hebt gedaan? 

Dat zou super zijn, ik heb het erin gezet. Kan je kijken of het er goed in staat zodat je het kan lezen?

 

alvast bedankt!

 

@quincyj Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het abonnementsnummer verwijderd uit jouw tv-ontvanger. Wil je controleren of het nu wel lukt?


@quincyj Bedankt voor het achterlaten van jouw gegevens. Ik heb het abonnementsnummer verwijderd uit jouw tv-ontvanger. Wil je controleren of het nu wel lukt?

Hij is eruit! Bedankt voor de hulp!


@quincyj Graag gedaan!