Skip to main content

Ik heb een nieuw abonnement afgesloten bij KPN. Bij opstarten KPN+ decoder wordt om abonnement nummer gevraagd, ik heb het oude nummer ingetoetst. Kan ik dit nog wijzigen in het nieuwe abonnement?

Resetknop indrukken (7sec) dan moet je hem helemaal opnieuw instellen en dan wel je juiste nummer gebruiken🥸


Ik heb dit gedaan, echter ik kan het abonnementnummer niet wijzigen, scherm start met “koppelen afstandsbediening”


Gewoon doorgaan afstand bediening koppelen moet eerst anders kun je ook geen nummer invullen.


In de ‘oude’ ontvangers is het niet mogelijk,  ingevoerde abonnement nummers zelf te wijzigen en het lijkt me in de nieuwe ook niet mogelijk, @cabriosaab. Zie ook dit topic.

Het beste en snelste is, telefonisch contact op te nemen met de klantenservice (0800 0402). Zij kunnen op afstand de ontvanger resetten. Daarna kan je het nieuwe abonnementsnummer invoeren. 


Hij heeft het toch over kpn+ dan heb je het toch over de nieuwste lijkt mij.🤔

Ik heb ook de kpn tv+ box en moest na indrukken resetknop alles opnieuw invullen .


Ik heb KPN gesproken, kpn+ decoder moest gereset worden door KPN, dit is gedaan, na 10 seconden wachten decoder gestart en kwam inderdaad op het 1e scherm waar ik het abonnement nummer kon invullen met pincode. Nu is decoder gekoppeld aan het juiste abonnee nummer.


Fijn, probleem opgelost dus👍🥸