Skip to main content

Beste heer/mevrouw,

 

Ook bij mij werkt de link van de Tool Apparatuur wisselen niet. Ben ook in het bezit van een Motorola 1903. En Experiabox V9.

Gek genoeg werk ik gewoon op mijn eigen (vaste)internetverbinding. Maar de link werkt bij mij.

Is er alsnog een mogelijkheid mijn tv ontvanger om te ruilen?

 

Vriendelijke groet,

Arthur

 

 *afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

 

 

Beste @AJSvM 

Dat is vreemd, wat voor meldingen krijg je te zien? Zou je een screenshot willen plaatsen? (Even je privégegevens weg gummen) 


 

Hierbij de foutmelding die ik krijg na stap 1 van de ‘omruiltool’. 


Dat is vreemd @AJSvM, zou je het eens met deze link willen proberen:

apparatuur omwisselen

Werkt deze niet, dan weet ik niet wat er dan misgaat bij jou. 🤔


Helaas het zelfde na stap 1 :pensive: 

Dus met de online Tool kom ik niet verder.


Hoi @AJSvM.Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om de oude tv-ontvangers om te ruilen. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik zal onze logistieke afdeling vragen of ze een nieuwe tv-ontvanger naar een servicepunt willen sturen. Ik laat je weten of het is gelukt. :slight_smile:


Hoi@AJSvM.Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat het niet lukt om de oude tv-ontvangers om te ruilen. Ik zie dat je je gegevens al hebt achtergelaten op het KPN Forum profiel. Ik zal onze logistieke afdeling vragen of ze een nieuwe tv-ontvanger naar een servicepunt willen sturen. Ik laat je weten of het is gelukt. :slight_smile:

 

Vriendelijk bedankt!


Het is gelukt. Er wordt een nieuwe tv-ontvanger naar een servicepunt verstuurd. Je kan de tv-ontvanger vanmiddag al gaan omruilen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Graag gedaan!


Het is gelukt. Er wordt een nieuwe tv-ontvanger naar een servicepunt verstuurd. Je kan de tv-ontvanger vanmiddag al gaan omruilen. Vergeet niet om een geldige legitimatie mee te nemen. Graag gedaan!

En in een doosje doen met daarop de adresgegevens. Lijkt me wel handig...


@Nick83 Wat fijn dat je meedenkt! Ik had @AJSvM al een privébericht gestuurd met daarin het retouradres en het ordernummer, maar dat had jij niet kunnen weten natuurlijk. Ik had dat moeten vermelden in mijn vorige bericht. :thinking:


@AJSvM Heb je de nieuwe tv-ontvanger opgehaald en aangesloten? Ik ben erg benieuwd of het is gelukt.


Heel vreemd, bij mij werkt de tool ook niet meer. Heb de tool verder niet nodig maar dat betekend dat niet alleen @AJSvM er last van heeft. :)


@AJSvM Heb je de nieuwe tv-ontvanger opgehaald en aangesloten? Ik ben erg benieuwd of het is gelukt.

 

Hallo,

 

Van de week de nieuwe tv ontvanger opgehaald, aangesloten en alles werkt vooralsnog naar behoren. 

Hartelijk dank voor alle moeite. 


Heel vreemd, bij mij werkt de tool ook niet meer. Heb de tool verder niet nodig maar dat betekend dat niet alleen@AJSvM er last van heeft. :)

 

Was even bang dat ik de enige was :)


Reageer