Skip to main content

Ik heb mijn tv abonnement gewijzigd. Ik moet mijn oude modem terugsturen binnen 2 weken. Vandaag de retour doos ontvangen. Maar ik heb de nieuwe modem nog niet ontvangen. Ook geen bericht hierover gehad. Ik stuur pas terug als die nieuwe er is. Maar hoe lang gaat dat duren? Hopelijk wel binnen die 2 weken. 
 

En misschien een gekke vraag, maar de afstandsbediening gaat mee terug. Neem aan dat er bij de nieuwe modem een nieuwe afstandsbediening bij zit. 

modem of tv kastje ( bij een modem zit geen afstandsbediening )  


U bedoelt waarschijnlijk de tv ontvanger. Die levert u in op het postkantoor en dan krijgt u gelijk de nieuwe mee. Gewoon ruilen dus. Wel even wachten uiteraard tot dat u het smsje krijgt dat het pakketje met de nieuwe ontvanger op het postkantoor ligt te wachten.


Sorry, ik bedoel dan de tv ontvanger. Dus als ik het goed begrijp ontvang ik nog wel bericht dat de nieuwe onderweg is. Weet jij misschien ook hoe lang dit duurt? Normaliter ontvang je toch wel een mail hierover met uitleg wat er gaat gebeuren ? 


Hoi @Ling001, welkom op onze community! Je krijgt hier altijd wel bericht over als er iets onderweg is. Heb je in de tussentijd al meer duidelijkheid?


Ik ben hier ook in een omruilproces voor de tv ontvanger van mijn pa, online geregeld dat t vandaag zou klaar liggen bij Postnl punt maar geen email of sms gehad en ook geen trackcode, neem dan aan dat t vertraging heeft? niet handig voor mij om voor niets naar t Postnl punt te rijden op 20km afstand….

Weet zeker dat alles goed heb gedaan, naam van degene die t komt ophalen incl. emailadres en telefoonnummer maar t blijft stil…Â