Skip to main content
Beantwoord

Oudere tv-ontvanger werkt niet meer, kan ik een nieuwe krijgen?

• April 5, 2025
  • 7 reacties
  • 120 keer bekeken

Hallo, ik heb nu momenteel een tv ontvanger die niet meer goed functioneert. Zou ik een nieuwe kunnen krijgen want deze is al behoorlijk oud.

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi ​@Peppers, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! Ontvangers worden alleen omgeruild als ze defect zijn of als je je abonnement aanpast naar een abonnement met een ander type ontvanger.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 5, 2025

Beste ​@Peppers Welk merk en type tv-ontvanger heb je nu???

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Weet niet welke het is, maar heb deze nog toen ik telfort had. Geen idee waar ik dat kan vinden weinig verstand van helaas.

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • April 5, 2025

Op de onderkant van de tv ontvanger staat een modelnummer. Kan je misschien wat meer vertellen over de problemen die je ervaart? Want "hij is niet meer goed" is erg onduidelijk.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • April 5, 2025

Beste ​@Peppers Als het merk Motorola is, is daar een gratis omruilregeling voor.

Voor alle andere merken geldt: werkt nog steeds goed en wordt nog regelmatig bijgewerkt door KPN.

• Auteur
  • Deelnemer
  • April 5, 2025

Deze is het. Wat er niet werkt is dat tijdens zappen continu blijft hangen (vast loopt). Gebeurd ook steeds vaker helaas.

• April 5, 2025

Deze zou het nog gewoon goed moeten doen. Word zomaar niet omgeruild. En als die omgeruild word krijg je waarschijnlijk precies dezelfde terug.

Hoe is de ontvanger aangesloten? Met een utp kabel rechtstreeks op het modem? Heb je een draadloze verbindingset misschien? 

Welk modem heb je?

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24
  • Moderator
  • Antwoord
  • April 7, 2025

Hoi ​@Peppers, welkom op onze community! Ik zie dat er al goed meegedacht wordt! Ontvangers worden alleen omgeruild als ze defect zijn of als je je abonnement aanpast naar een abonnement met een ander type ontvanger.