Skip to main content

Om de haverklap stoot mijn uitzending ermee en gaat de tv automatisch in de herstart! Daarna komt er een zwart beeld en heb ik geen verbinding meer. De boodschap zegt: “Je hebt geen internettoegang, herstart je modem, etc.” Zie foto voor rest tekst.

Stekkers eruit of herstarten heeft geen enkele zin. Helpdesk stuurt sms die ik zonder wifi niet kan openen want geen wifi noch internet.

Ben wel zó ongelofelijk klaar met het niet werkende systeem! Geen enkele hulp of excuses laat staan sorry. Constant gezeik met klantenservice die nergens vanaf weet. Los je problemen op en ben eens aardig voor je vaste klanten!!!

En ja, bekabeld systeem, V10 en niks werkt!

Hallo ​@NicolevandenBroek62 ,

Toevallig wordt er de komende week een update uitgerold met de mogelijke oplossing voor dit probleem:

• Het kan gebeuren dat de internetverbinding van je TV+ Box even kort onderbroken wordt. Het was zo dat je dan gelijk een foutmelding voor je neus kreeg. Terwijl dit niet per sé nodig is bij een korte onderbreking. We hebben dan ook de tijd voor je de foutmelding ziet wat langer gemaakt.

bron: 

De tijd langer maken, dat ik mijn foutmelding zie?! Eh, ik zie alleen dit scherm hè? Ik zie niks anders! Dit bovenstaande probleem heb ik ook gehad. Dit is totaal iets anders. Ik ben niet verbonden! Er is geen internet en ik zie alleen dit zwarte scherm…

Helpdesk stuurt sms die ik zonder wifi niet kan openen want geen wifi noch internet.

Dan lijkt mij dat het niet aan je televisieontvanger ligt, maar dat je een groter probleem hebt met al je internet in huis.

Hi ​@NicolevandenBroek62,

Als niet alleen je tv er mee stopt maar ook het internet, dan lijkt er iets mis te zijn met je verbinding in z'n geheel. Wat gebeurt er precies met de lampjes op je modem op het moment dat alles er uit ligt? Als je een glasvezelverbinding hebt, kan het glasvezelkastje ook voor problemen zorgen trouwens, heb je die ook al eens een minuut of 2 van de stroom af gehad?
Het is misschien voor deze situatie toch wel handiger om telefonisch contact te hebben. Mijn telefonische collega kan dan ‘live’ met jou aan de lijn dingen testen en doormeten. Via onze digitale assistent kun je gemakkelijk een terugbelafspraak maken. Of dat nu zo snel mogelijk is of op een later moment dat jou het beste uitkomt, het kan allebei. De collega die je aan de lijn krijgt, heeft jouw informatie al paraat. 

Vandaag is er voor het eerst in ál die jaren echt geluisterd en is er een vakbekwame monteur geweest! De gehele KPN verbinding bleek fout en een of ander printplaatje verouderd, waardoor ik amper verbinding had. Hopelijk is het hiermee opgelost!

Heel erg fijn dat de monteur er echt even goed in gedoken is en de problemen met de verbinding hersteld heeft ​@NicolevandenBroek62, bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊

Heel erg fijn dat de monteur er echt even goed in gedoken is en de problemen met de verbinding hersteld heeft ​@NicolevandenBroek62, bedankt dat je het nog even hebt laten weten 😊

Daarmee is de ellende van KPN niet opgelost… Want ik begrijp nog steeds niet wáár zijn jullie in vredesnaam mee bezig!? Het wordt stééds erger! Beloftes keer op keer niet nakomen, leugens verkopen en totáál je klant niet serieus nemen! Vandaag ben ik voor een derde (!!) keer teruggebeld over eerdere klachten en zat ik in de auto. Ik vraag vriendelijk of ze me over een half uurtje kunnen terugbellen en de beste man zegt "Prima, dan bellen we om 11:00 terug!". Om vervolgens nóóit meer iets van te horen.

Vorige week éxact hetzelfde! Zelfde verhaal en wéér nul gehoor.
Hoe kan zoiets? Ik doe al jaren mijn best jullie interne chaos te begrijpen, maar hoezo belooft zo'n man me me te bellen? Met een specifieke tijd. Om er vervolgens nooit meer iets van te horen? Zeg het dan niet!!
Maakt zo iemand een kattebelletje? Kom ik in een lijstje met "Om 11:00 terugbellen!" Kom ik überhaupt in een lijstje? Blijkbaar niet!

Ik begin moe te worden van de vele klachten.
En heb mijn keuze al gemaakt.
Excuses komen er niet.
Ik word niet gehoord.
Apparatuur werkt niet naar behoren.
En ik word niet serieus genomen.
Dat laatste?
Na zoveel jaar trouwe klant?
Dat kan écht niet!
Mijn grenzen waren al lang bereikt, maar door vandaag wéér voorgelogen te worden? Het is genoeg geweest...
On-be-grij-pe-lijk!!!

Soms ga je een relatie aan en wil het maar niet lukken. Dan kan je twee dingen doen. Toch maar bij elkaar blijven met een hoop ergenis of uit elkaar gaan en op zoek gaan naar een ander. Dat laatste zou ik doen als ik jou was.

Soms ga je een relatie aan en wil het maar niet lukken. Dan kan je twee dingen doen. Toch maar bij elkaar blijven met een hoop ergenis of uit elkaar gaan en op zoek gaan naar een ander. Dat laatste zou ik doen als ik jou was.

Tot die conclusie ben ik inmiddels ook gekomen Joep! In een relatie moet er door beide partijen gewerkt worden, maar KPN laat me echt al jaren stikken! Dus die conclusie heb ik ook genomen en na dit contract nemen we afscheid van elkaar. Met álle producten! Zowel mobiel, wifi, internet, tv en alles. Klaar met ze.

Heel erg jammer ​@NicolevandenBroek62, maar als je steeds alleen maar negatieve ervaringen hebt dan snap ik je keuze heel goed. Ik hoop dat je bij een andere aanbieder wél tevreden gaat zijn!

Reageer