Skip to main content

de kpn + box reageert niet op de toets standby bij aanzetten wel bij uit zetten verder reageert hij niet op de toets direkt naar radio luisteren

Je kan hem ontkoppelen en daarnaar weer koppelen met de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box).

zie ook hier. 


Hoi @GN52 

Welkom op het Forum van KPN

 

Vervelend dat een aantal toetsen op de afstandbediening niet werken en reageren, ik snap dat dit niet prettig werkt op deze manier.

Daarom raad ik je aan, om eerst de afstandbediening te resetten.
 

De KPN afstandsbediening resetten
 

  1. Druk 5 seconden tegelijk op de rode en blauwe knop onderaan de afstandsbediening
  2. Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK-knop
    De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
  3. De afstandsbediening probeert nu automatisch opnieuw te koppelen met de tv-ontvanger.
    Er mag niets tussen de afstandsbediening en de tv-ontvanger staan tijdens het koppelen. Zorg er dus voor dat de tv-ontvanger nog niet is weggewerkt in of achter een tv-meubel.
  4. Ga zappen met de afstandsbediening door bijvoorbeeld naar een aantal andere zenders te gaan.
    Ondertussen wordt de bluetoothverbinding opgezet tussen de afstandsbediening en de tv-ontvanger.
  5. Stem vervolgens de afstandsbediening opnieuw af op de televisie, zie stappenplan hierboven

 

Probeer daarna nogmaals of de toesten wel weer gewoon werken zoals het hoort.
Zo niet dan ligt het waarschijnlijk aan de afstandsbediening zelf, en kun je gratis een nieuwe ontvangen vanuit KPN.

Dit kun jezelf doen via de volgende pagina: Afstandsbediening aanvragen


@Michel.uit.Arnhem 

 

@GN52 heeft de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

De rode en blauwe knop zitten boven, zie ook deze info in mijn link boven:

Knoppencombinaties afstandsbediening​​​​​​​

Fabrieksreset afstandsbediening

  1. Druk 5 seconden tegelijk op 🔴 en 🔵 knop bovenaan de afstandsbediening.
  2. Het LED-lampje brandt nu rood. Druk vervolgens op de OK knop.
  3. De rode en groene lampjes knipperen 2 keer. De afstandsbediening is gereset.
  4. Doorloop de instructies op het beeldscherm.

 

 


Hoi @GN52. Welkom op het KPN Forum. Ik zie dat er hierboven al verschillende antwoorden zijn gegevens op jouw vraag. Is het probleem inmiddels al verholpen? 


ik heb de afstandsbediening een reset gegeven hij werkt weer perfect Bedankt voor de hulp