Skip to main content
Beantwoord

Pas extra zenderpakket toevoegen na een maand vanaf de start van mijn abonnement?

• February 17, 2025
  • 5 reacties
  • 84 keer bekeken

Mijn KPN internet en televisie abonnement is vandaag gestart. Nu wil ik entertainment en extra zenders zoals Ziggo en Espn toevoegen. Dit lukt niet omdat er staat dat mijn abonnement nog in behandeling is. Dit terwijl ik de bevestiging heb dat mijn abonnement vandaag gestart is en werkt. Na contact met de klantenservice krijg ik als  reactie dat je deze diensten pas na een maand kan toevoegen. Dat lijkt mij extreem apart. Heeft iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door Jvl321

Opgelost! Medewerker klantenservice was mis. Alsnog extra entertainment kunnen afsluiten.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

5 reacties

• February 17, 2025

Ja, dat klopt wel.

Vroeger kon je die diensten gewoon bij bestellen al gelijk al activeren. Maar dat schijnt tegenwoordig niet meer te kunnen geloof ik. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Bedankt voor je snelle reactie. Jammer dat KPN dit niet op voorhand communiceert anders had ik niet overgestapt. Nu kan ik een maand geen sporten volgen. Wordt denk ik toch mijn abonnement annuleren en snel terug naar de Delta.

• February 17, 2025

Als je ook een mobiel abonnement bij KPN hebt kan je ESPN Compleet gratis krijgen. Dat kan je misschien wel meteen activeren. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 17, 2025

Bedankt voor de tip! Heb nog geen mobiel abonnement, dat wilde ik ook vandaag regelen maar ik heb sowieso een maand opzegtermijn bij mijn huidige telefoon provider dus dat gaat helaas ook niet lukken op korte termijn.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • February 18, 2025

Opgelost! Medewerker klantenservice was mis. Alsnog extra entertainment kunnen afsluiten.