Skip to main content

Het is zo als altijd, KPN en Pathé wijzen naar elkaar. De Pathé app op de kpn tv+ box doet het nog steeds niet! Nu al bijna een jaar verder!!!

Antwoord van kpn = dan moet je maar streamen of casten via de telefoon. Dat is voor een digibeet niet zo makkelijk! En voor mijn 85 jarige schoonmoeder al helemaal ondoenlijk. 
 

En zoals vaker bij KPN en op dit forum, stoppen ze het draadje of als klant moet je er maar weer zien uit te komen. Bah !

Balen dat je problemen met de Pathé app ervaart, @kickstart. Ik had je hiervoor graag een oplossing willen geven. Het enige wat ik je kan aanraden is om de app eens opnieuw te installeren.

Werkt het dan nog niet? Dan zullen we moeten wachten tot Pathé de app een update geeft. De Pathé Thuis app is beschikbaar voor Android en daarom kan je hem downloaden op de KPN TV+ Box. Maar wij beheren deze app verder niet. Het is te vergelijken met de Pathé app op de Smart TV. Pathé zal hiervoor echt zelf aan het werk moeten.

Een workaround is inderdaad om te casten vanaf de telefoon. Maar ik begrijp dat dit voor jou geen optie is. Een andere mogelijkheid is de Pathé app op de Smart TV te gebruiken.

Als laatste: wist je dat de On Demand films en series bij KPN ook van Pathé Thuis zijn? Je hoeft dus niet gebruik te maken van de Pathé Thuis app om een film te bekijken. Je kunt deze ook gewoon opzoeken via de KPN TV+ Box.


kpn TV+ is een soort van chromecast dus Android google. De apps downloaden en installeren via Google play. Maar de Pathé app werkt dus niet met kpn TV+. 
Bij een kennis die Google TV cromecast heeft, dus ook Android Google, en via dezelfde Google play installeert werk de Pathé app wel! ??? 
Wat wel raar is toch? 


Ik snap je punt. Maar de ene Android is niet de andere Android. Mijn telefoon is Android, mijn tablet ook. En toch werken sommige apps wel op de telefoon en niet op de tablet en andersom. Hetzelfde geldt voor Google TV en een tv-ontvanger op basis van Android. Pathé zal de app moeten aanpassen om goed te laten werken.


😩