Skip to main content
Beantwoord

Pathé thuis filmcode geeft aan dat het al gebruikt is

• June 27, 2025
  • 4 reacties
  • 79 keer bekeken

Ik wil de KPN filmcode van juni die in de KPN app van juni staat activeren. Staat er u heeft de code al gebruikt. Ik heb de code helemaal nog niet gebruikt.

Weet iemand een oplossing? Of heeft iemand een filmcode over die ik mag gebruiken.

Ik kan de filmcode zaterdag en zondag nog gebruiken.

Beste antwoord door Alex van KPN

Hi ​@Hara2, wat naar om te lezen dat dit niet heeft gewerkt, gelukkig nog wel me een code van je moeder. Ik neem aan dat zij ook klant is bij ons?

De tv-ontvanger is het kastje dat je met je witte afstandsbediening bedient om tv te kunnen kijken. Die code werkt dus alleen op dat kastje, en niet op de Pathe app zelf. Heb je de code wél gebruikt on dit kastje? 

4 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • June 28, 2025

Hallo ​@Hara2 ,

Heb je het via de TV-ontvanger geprobeerd? Het is trouwens een code met acht tekens. 

• Auteur
  • Deelnemer
  • June 28, 2025

Dank voor de reactie. Ik heb de code gelijk bij Pathéthuis ingevoerd op de tv. Ik had een andere code van mijn moeder en die werkte wel.

Ik weet niet wat je bedoelt met TV-ontvanger.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • June 29, 2025

Je moet de code gebruiken in het 'Pathé-deel' op de homepage van je ontvanger. Je kunt ook 'Films' in de kopregel selecteren. Dat is de box of decoder die bij je tv-abonnement hoort, ​@Hara2.

In de app, of het nu op je telefoon of op de ontvanger (of de Smart-tv) is, kun je de kadocode niet gebruiken.

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • July 2, 2025

Hi ​@Hara2, wat naar om te lezen dat dit niet heeft gewerkt, gelukkig nog wel me een code van je moeder. Ik neem aan dat zij ook klant is bij ons?

De tv-ontvanger is het kastje dat je met je witte afstandsbediening bedient om tv te kunnen kijken. Die code werkt dus alleen op dat kastje, en niet op de Pathe app zelf. Heb je de code wél gebruikt on dit kastje?Â