Skip to main content
Beantwoord

Pathé vouchercode doet het niet

• June 27, 2025
  • 6 reacties
  • 86 keer bekeken

Gisteren de vouchercode ontvangen, nu probeer ik via kpn de code in te voeren maar krijg melding dat de code al in gebruik is. Hoe kan dit verholpen worden?

Beste antwoord door Ratonesque

Via de kpn ontvanger heb ik het dus een aantal keren geprobeerd maar dan krijg ik dus de foutmelding.

Via de website krijg ik niet de optie voucher inwisselen

Weet je zeker dat je op de ontvanger niet de app gebruikt? Dat deed ik in eerste instantie ook, maar via de app werkt het echt niet. Dan krijg je de mogelijkheid om de voucher in te wisselen niet.

Je moet echt de tegelrij van Pathé in het hoofdmenu van de ontvanger oproepen. Kan ook via Films in de kopregel, ​@Anoukje123.

6 reacties

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2025

Het kan alleen via het kpn menu van de ontvanger. Of via de website http://tv.kpn.com.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • June 27, 2025

Via de kpn ontvanger heb ik het dus een aantal keren geprobeerd maar dan krijg ik dus de foutmelding.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • June 27, 2025

Nee inderdaad 😐. Kennelijk met voucher echt alleen via de ontvanger.

Via de website huren kan wel, maar alleen tegen betaling, zie ik. (ik zou zweren dat het eerst ook met voucher kon via tv.kpn.com)

Voor dat je de laatste letter/cijfer invoert nog even goed de eerste 7 checken. Komt het overeen met wat in je MijnKPN app staat? Ga dan verder met de laatste. Bij mij ging het zojuist in 1 x goed.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@Anoukje123, welkom op onze community! Is het in de tussentijd nog gelukt?

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • June 30, 2025

Weet je zeker dat je op de ontvanger niet de app gebruikt? Dat deed ik in eerste instantie ook, maar via de app werkt het echt niet. Dan krijg je de mogelijkheid om de voucher in te wisselen niet.

Je moet echt de tegelrij van Pathé in het hoofdmenu van de ontvanger oproepen. Kan ook via Films in de kopregel, ​@Anoukje123.

Ratonesque
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • July 1, 2025

Is nu al te laat😄!