Skip to main content

Zo als het onderwerp al zegt..

Ik probeer dus een soundbar aan mijn kpn afstandbediening te koppelen(peaq psb100bt-b).

Maar ik kom er niet uit.. mischien werkt het met een ander nummer , waarvan de chipset gelijk aan is.. ik hoor het graag. Al vast bedankt

Beste ​@Mark86FRL , komt jouw soundbar voor in het lijstje van ondersteunde apparaten?

Dat lijstje is terug te vinden in de rubriek accessoires toevoegen aan Bluetooth binnen de DIW7022.

Hoi ​@Mark86FRL. Welkom op de community! Ik zie dat ​@JanD al heeft gereageerd op jouw vraag, waarvoor dank! Is het inmiddels al gelukt om je afstandsbediening te koppelen aan jouw sounbar?

Een hele goeie avond, nou, nee ik ben blij met de uitleg van ​@JanD maar hij stond er niet tussen, en nou deed die afstand bediening van Ziggo alleen het volume om hoog en omlaag. Maar dat is het dan ook, en dat wou ik ook met de afstandsbediening bediening van kpn..

En dat ging via ir.. en geen bluetooth, 

Dus waarschijnlijk heb ik nu een nieuw excuus gevonden om een nieuwe geluidsinstallatie te kopen...😅 Met Yamaha versterker

Haha, altijd leuk om nieuw apparatuur aan te schaffen natuurlijk. Wel jammer dat het niet is gelukt. Heb je niet de mogelijkheid om jouw soundbar d.m.v. een HDMI kabel op een HDMI ARC poort van jouw televisie aan te sluiten. Volgens mij kan je dan de volume wijzigen van jouw soundbar door de volume van de televisie omhoog/omlaag te zetten.  

Een hele goeie middag.

Nee hij heeft geen Arc, wel aux optical en bluetooth, en ik heb hem aan gesloten met optical, maar dan gooit mij lg de keuze om op de lg het volume te regelen. Dus ja... Dit is even minder 

Jammer dat je niet de mogelijkheid hebt om jouw soundbar via een HDMI kabel te verbinden met de televisie. Als jouw soundbar niet voor komt in het lijstje van ondersteunde apparaten, is het helaas niet mogelijk om het te koppelen aan de afstandbediening. 😓

@Vikash van KPN  ​@JanD  dank jullie wel, voor jullie reacties, ik heb een LG soundbar gekocht.. en dit werkt wel.. mvg mark 

Reageer