Skip to main content

Beste Kpn pebble tv was vroeger en is nu nog steeds een nostalgische zender voor oud en jong er komen veel leuke echt kinderprogramma,s op. Nu is alleen mijn vraag waarom zetten jullie pebble tv niet weer terug in jullie zenderpakket? Ik mis echt die leuke ouderwetse kinderprogramma,s. 

Leuk dat je de terugkomst van deze zender verzoekt. Hij is al jaren weg. Zat overigens in het pluspakket.

Maar je programmabeschrijving kan ik niet volgen. Programma's voor jong en oud? De zender richt zich tot de allerkleinsten tot 3 jaar. Ik zie er alleen maar tekenfilms op.

En kan je het beoordelen? Kan je ergens de programmering zien? Of de zender zelf? (ik heb 'm via NLziet overigens, maar ben '’ietsje'’ ouder dan de doelgroep.)

Bij Ziggo zie ik Pebble ook niet. Odido (nog...) wel.

Dit topic was 4 jaar geleden al een poging de zender terug te krijgen.

https://www.pebbletv.nl/info/pebbletv-bij-kpn-en-ziggo

https://www.pebbletv.nl/

 

 


@B. Koppelman mocht je NLZIET hebben dan zit Pebble TV bij hun in het zenderpakket. 


@PeterG Ik ben zelf 39 en als je pebble tv in toetst op internet zie je de programma's. Zelf vindt ik boes boes, bassie en adriaan, ovide en zijn vrienden seabert  nog steeds erg leuk maar ook david de kabouter. Zou dat echt wel weer terug willen zien. 

@Dennis Overbeek nee heb alleen kpn als ik er ook nog NL ziet bij neem dan betaal ik me helemaal scheel waarschijnlijk. Vroeger was dat programma wel op kpn maar helaas is het gestopt bij kpn


Hallo @B. Koppelman ,

 als ik er ook nog NL ziet bij neem dan betaal ik me helemaal scheel waarschijnlijk. Vroeger was dat programma wel op kpn maar helaas is het gestopt bij kpn

Als je die zender heel belangrijk vindt, zou je kunnen overwegen om bij KPN geen TV meer af te nemen. Bij KPN betaal je tussen de 10,00 en 12,50 per maand voor het aanvullende TV-pakket. Voor NLziet betaal je 7,95 per maand. Aan jou de keus: 

https://www.nlziet.nl/nl/online-tv-kijken/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADpPNrC8k-329x42VcBUtx4tV4C8o&gclid=EAIaIQobChMI8Nfa3crRhwMVq5VQBh0bPy12EAAYASAAEgLxTfD_BwE


NLziet is maar € 9,95. Ik heb het erbij en betaal me niet scheel.

Ik heb het voor regionale zenders. En terugkijken op VRT zenders. 

Zelfde zender pakket met reclame bij terugkijken 7,95.

https://breedbeeldweetjes.wordpress.com/zenderindeling-nlziet/

 


@PeterG welk pakket heb je bij kpn dan als ik vragen mag?


basispakket en pluspakket vnml voor Eurosport2, Nickmusic, OUT TV, 192tv, films on demand. Espn pakket(*) en ziggo sport.

Verder dus nog NLziet. En Netflix, Viaplay en Videoland. 

(*)met m'n oude Alles in één is espn nog gratis icm mobiel abonnement.

Basispakket en NLziet zou samen maar € 22,45 zijn. Dat is niet bepaald je blauw betalen.

Je kunt ook alleen NLziet nemen. Moet je wel een tv hebben waar je die app op kunt zetten. 


Ja dat scheelt een stuk ik heb kpn kan wisselen met de espn en of het pluspakket daarnaast opnemen er bij alleen al tv betaal ik 70 euro echt belachelijk dan nog 20 voor mobiel 


alleen al tv betaal ik 70 euro echt belachelijk

dat kan niet. Dan reken je internet ook mee.

TV basispakket zonder opnemen is onder Alles in één € 10,--. De rest is internet. Alles dáár weer boven zijn je extra pakketten. En niet te vergeten het vaste telefoonnummer à € 2 in het abonnement. Tegenwoordig apart vermeld en uit je abonnement te halen.

Ik vind 70 euro voor INTERNET en TV buitengewoon meevallen. Maar misschien ben ik dan niet helemaal een “Hollander". (vraag maar aan de Belgen)


@B. Koppelman 

 

Ja dat scheelt een stuk ik heb kpn kan wisselen met de espn en of het pluspakket daarnaast opnemen er bij alleen al tv betaal ik 70 euro echt belachelijk dan nog 20 voor mobiel 

 

Het bedrag van 70 euro is gebaseerd op de oude voorwaarden van KPN Compleet. Jij hebt kennelijk al heel lang niet meer jouw abonnement aangepast en daardoor wordt de prijs steeds hoger. Dit komt door de jaarlijkse inflatiecorrectie. 

Je kunt met de huidige voorwaarden uitkomen op 62,99 (42,50 + 12,50 + 12,99 - 5,00 entertainmentkorting) als je inderdaad ook een mobiel abonnement hebt bij KPN.   

Dat scheelt jou ongeveer zeven euro per maand! 

En als je geen ESPN wilt, dan kun je voor 55,00 euro klaar zijn.  

Je kunt jouw abonnement verlengen zodra je contractvrij bent. Je kunt dan via de link hieronder dan ook kiezen voor de nieuwste abonnementsvorm. 

Dat kan telefonisch via 0800-0402. Het kan verder dus ook via internet:

 https://www.kpn.com/shop/verlengen/internet

Je gaat dan wel over op KPN TV+. Dat heeft voordelen en nadelen.  

Voor de volledigheid: Hier vind je een overzicht van bevindingen/wensen van KPN TV+: 

 

De huidige prijzen en mogelijkheden vind je in dit overzicht: 

 

 

En met de besparing kun je meteen jouw abonnement bij NLZiet bekostigen……...


Ik heb NLziet '’bekostigd'’ door inderdaad ook een pakketje bij kpn te laten vervallen. Anders kom ik op bijna € 150, -- en dat werd me echt te gortig. Ohja, de auto is eruit anders zou ik het nu ook niet allemaal kunnen doen.

Als je alleen naar de bij NLziet aangeboden 'basis’zenders kijkt kun je dus die overwegen in plaats van KPN TV. Heb je ook Pebble TV en ONS bij dat pakket voor 9,95.


@Noordzee o zodra ik de boel kan aanpassen doe ik dat ook maar eens dat scheelt echt zo veel zat net te kijken zit al op 75euro 


Maar die 75 € is dus niet alleen tv. Ook internet. Dat is het grootste deel. 


@Noordzee o zodra ik de boel kan aanpassen doe ik dat ook maar eens dat scheelt echt zo veel zat net te kijken zit al op 75euro 

Mooi zo, en wat doe je verder? Wel of geen NLZiet?

 

Hallo @B. Koppelman ,

 als ik er ook nog NL ziet bij neem dan betaal ik me helemaal scheel waarschijnlijk. Vroeger was dat programma wel op kpn maar helaas is het gestopt bij kpn

Als je die zender heel belangrijk vindt, zou je kunnen overwegen om bij KPN geen TV meer af te nemen. Bij KPN betaal je tussen de 10,00 en 12,50 per maand voor het aanvullende TV-pakket. Voor NLziet betaal je 7,95 per maand. Aan jou de keus: 

https://www.nlziet.nl/nl/online-tv-kijken/?gad_source=1&gbraid=0AAAAADpPNrC8k-329x42VcBUtx4tV4C8o&gclid=EAIaIQobChMI8Nfa3crRhwMVq5VQBh0bPy12EAAYASAAEgLxTfD_BwE

 


Reageer