Skip to main content
Beantwoord

Per ongeluk HD ontvanger en Opnemen Pakket verwijderd bij een verlenging

• November 21, 2025
  • 5 reacties
  • 96 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb per ongeluk bij een verlenging het opnemen pakket en HD ontvanger uitgezet. Hoe kan ik dit terugzetten

Beste antwoord door Noordzee

Hallo ​@van kempen ,

De HD-ontvanger is al heel lang een vast onderdeel van het abonnement. Dat staat tegenwoordig niet meer vermeld bij jouw abonnementsgegevens. Of bedoel je misschien het 4K-pakket? 

Het opnemenpakket is een ander verhaal. Dat zul je apart weer aan moeten (laten) zetten. 

De klantenservice kan dat voor jou regelen.  

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

5 reacties

• November 21, 2025

Even wachten op bevestiging van de 1e wijziging, daarna weer de betreffende onderdelen opnieuw aanvragen of misschien kan een van de moderators je hierbij helpen.

joop2011
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+22
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Bel gratis 0800-0402

Dan kunnen zij dit meteen voor je aanzetten.

Ik ben wel bang dat je de gemaakte opnames kwijt bent. 

Wartywolfs
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+8
  • Wijsgeer
  • November 21, 2025

Eerder gemaakte opnames zouden tegenwoordig behouden moeten blijven, ook nadat je het opnemen pakket hebt uitgezet. Zie ook:

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • Antwoord
  • November 21, 2025

Hallo ​@van kempen ,

De HD-ontvanger is al heel lang een vast onderdeel van het abonnement. Dat staat tegenwoordig niet meer vermeld bij jouw abonnementsgegevens. Of bedoel je misschien het 4K-pakket? 

Het opnemenpakket is een ander verhaal. Dat zul je apart weer aan moeten (laten) zetten. 

De klantenservice kan dat voor jou regelen.  

Of maak online een terugbelafspraak (rechtsonder op de pagina) en je wordt teruggebeld op een moment dat jou uitkomt.

Je kunt KPN ook een bericht sturen via social media. Je vindt KPN op deze social media kanalen: Instagram, Facebook of X.

Stuur daar je vraag via een privébericht en je krijgt zo snel mogelijk reactie.

Meer opties vind je hier:

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@van kempen, ik hoor bij mijn telefonische collega's dat hier iets mis ging aan onze kant. Excuses!
Heb je inmiddels al zicht op een oplossing?