Skip to main content

De laatste tijd merk ik dat de meeste programma's bij terugkijken niet starten aan het begin of vlak ervoor, zoals ik gewend was, maar meestal MIDDEN in het programma. Het is al bijna een uitzondering geworden dat je een programma terug kunt kijken vanaf het moment dat het ook begint. Ook het terugzetten naar het begin van een live uitzending met de groene knop werkt vaak niet meer, je komt ergens terecht waar het programma al (lang?) bezig is.  Het lijkt alsof alle startmomenten van programma's verkeerd in het systeem staan ofzo..

Ben ik de enige die daar last van heeft?

Ik stond zojuist op het punt om dit item over onjuiste starttijden te melden aan @KPN. Maar ik zie dat ik in goed gezelschap verkeer.

Ik ervaar hetzelfde als voorgaande melders. Maar ik wil eraan toevoegen dat ik dan vaak overschakel naar NLZiet (heb ik abo op). Daar lukt het blijkbaar wel om alle programma’s bij terugkijken aan het begin te laten beginnen. Misschien goed voor @KPN om eens bij de buren te kijken hoe zij dat geregeld hebben.

Ja, mij lijkt het niet zo moeilijk om het 8 uur journaal ook bij terugkijken om 8 uur te laten beginnen, als Ziggo en NLziet het kan dan doen ze gewoon iets fout bij KPN, klaar! Maar blijkbaar krijgt de grootste provider van Nederland het dus niet voor elkaar om hun klanten van deze ellende te verlossen… 🤡

Reageer