Skip to main content
Beantwoord

Plots haperend beeld op alle tv-ontvangers

• March 26, 2025
  • 3 reacties
  • 57 keer bekeken

Dag, 

Opeens hebben we happerend beeld via alle tv ontvangers. Het ligt niet aan de internet verbinding dit heb ik geprobeerd. Hoe kan dit opeens? Router en glasvezel E.d allemaal al van de stroom gehad helpt hier tegen niet. 
hoe los ik dit op?

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Saskia2021, dat is niet fijn kijken inderdaad! Hoeveel tv-ontvangers heb je precies, en hoe zijn ze verbonden met het modem? Welk model tv-ontvanger en modem heb je precies? Je hebt al dingen gerestart begrijp ik, en de internetverbinding getest. Hoe had je die precies getest?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via onze site kan je daar een terugbelafspraak voor maken.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • March 28, 2025

Hoi ​@Saskia2021, dat is niet fijn kijken inderdaad! Hoeveel tv-ontvangers heb je precies, en hoe zijn ze verbonden met het modem? Welk model tv-ontvanger en modem heb je precies? Je hebt al dingen gerestart begrijp ik, en de internetverbinding getest. Hoe had je die precies getest?

Wij zien niet wat jij ziet, alleen wat jij ons vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken. Als het makkelijker is om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, via onze site kan je daar een terugbelafspraak voor maken.

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 28, 2025

Ik heb inmiddels gisteren gebeld met kpn hierover en wordt morgen nogmaals terug gebeld!

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Saskia2021, dat klinkt goed, ik ga er vanuit dat er naar aanleiding van dat gesprek volgende stappen zijn genomen en het hopelijk opgelost is!