Skip to main content

Ook ik heb ineens netflix betalen via kpn aan staan . Heb al tig keer geprobeerd het uit te vinken . Maar keer op keer staat het er bij . Heb al een los abbo bij Netflix . 2 keer betalen is een beetje to much 

admin: eigen topic aangemaakt. Oorspronkelijke topic

Hoi @Rian74 . Welkom op het forum.

Zoals in het andere topic vermeld is er een periode geweest waarin er gefraudeerd kon worden. Die mogelijk is nu al een aantal maanden dichtgezet.

Sinds wanneer staat het tweede netflix account op jou factuur? 


Best Erwin die staat sinds november op mijn factuur .


Kan je eens een foto plaatsen van het Netflix abonnement op jouw TV ontvanger?

Is dat toevallig een spaanstalig abonnement?


Kan je eens een foto plaatsen van het Netflix abonnement op jouw TV ontvanger?

Is dat toevallig een spaanstalig abonnement?

Euh nee dat is geen spaanstalig abbonement 


Kan je eens een foto plaatsen van het Netflix abonnement op jouw TV ontvanger?

Is dat toevallig een spaanstalig abonnement?

Euh nee dat is geen spaanstalig abbonement 

Kan je dan op de TV ontvanger wel uitloggen?

Als je in Netflix zit kom je met het pijltje naar links in het menu voor het account.


 


Ik ben nu uitgelogd 

 


Dan kan je nu inloggen met jouw eigen Netflix account.

Overigens wel zorgwekkend als het zo zou zijn dat de Netflix gegevens van een vorige gebruiker op de TV ontvanger blijven staan als deze opnieuw uitgeleverd wordt.


Ja allemaal helemaal leuk . Maar ik wil niet betalen via KPN factuur …. die krijg ik dus niet weg ..Heb het net nogmaals geprobeerd weg te halen en het stond weer gewoon aangevinkt . 


Klopt ook geen snarts van want bij de een staat 7.99 Per maand maar betaal 13.99 hoe dan ??? Maar zoals u ziet is het weer aangevinkt dat ik dat wil … MAAR IK WIL DAT NIET !!!!!!!!!!!!!! 


 En weer uit gevinkt maar goed nu is wijzigen ineens NIET mogelijk . 

 


Dan hoop ik dat @Erwin_ hier als de wiedeweerga in zal duiken want ik hoop toch echt dat er niet opnieuw sprake is van de beruchte "Netflix fraude" waarvan KPN dus aangeeft dat die niet meer voor zou kunnen komen.


De fraude kon alleen gepleegd worden in de maanden juni en juli. Die website is daarna dichtgezet. 

Het huidige nieuwe account kan dus alleen via de tuner of via netflix zelf zijn aangevraagd. Kan iemand in jouw huishouden dit zonder jouw medeweten gedaan hebben?

Om het abonnement te beëindigen zul je dat via netflix moeten doen.

Mocht het al sinds juni of juli op je factuur staan, wil ik dat uiteraard graag weten. In dat geval kan ik onderzoek laten doen.

 


Het huidige nieuwe account kan dus alleen via de tuner of via netflix zelf zijn aangevraagd. Kan iemand in jouw huishouden dit zonder jouw medeweten gedaan hebben?

Dat werd toen ook gezegd en dat bleek achteraf toch niet het geval te zijn.

@Erwin_, waarom kan @Rian74 het via KPN betalen van dat onbekende Netflix abonnement niet stopzetten via mijnKPN?

Hoe kan @Rian74 erachter komen welk Netflix abonnement via KPN betaald wordt?


Oke raar verhaal .. vermoed dat de puber hier in huis wat heeft zitten rommelen . Maar als het goed is is het nou opgelost .


Goeie vragen, @wjb  :-)

Ik wil graag eerst even alle gegevens van @Rian74 kunnen inzien. Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Zoals ik het verhaal lees, was (en is) er een los Netflix abonnement. (helemaal los van KPN)

En nu verschijnt er plotseling een account dat via de KPN factuur betaald moet worden. Als je daar de gegevens van wilt achterhalen, volg onderstaande stappen:

 

Netflix betalen op je KPN factuur

Wat zijn de voordelen van Netflix bij KPN?

  • Alle kosten van KPN overzichtelijk op één factuur.
  • Heel eenvoudig Netflix kijken met de afstandsbediening van Interactieve TV
  • Ook beschikbaar als je een 4K televisie (of abonnement) van KPN hebt.

Betaal je Netflix al via de factuur van KPN, maar ben je je e-mailadres of accountnaam vergeten? Log in en vraag op

(via deze link kun je met je mijn kpn account inloggen en kun je de gegevens achterhalen)

 


Oke raar verhaal .. vermoed dat de puber hier in huis wat heeft zitten rommelen . Maar als het goed is is het nou opgelost .

Ah, dat kan gebeuren en verklaart de situatie. Doorloop nog wel even de stappen in mijn vorige reply om er zeker van te zijn dat het is afgemeld. 


Heb ze door lopen en van Netflix al een bevestigings mail ontvangen dat per januari het opgezegd is . 


Oke raar verhaal .. vermoed dat de puber hier in huis wat heeft zitten rommelen . Maar als het goed is is het nou opgelost .

Ah, dat kan gebeuren en verklaart de situatie. Doorloop nog wel even de stappen in mijn vorige reply om er zeker van te zijn dat het is afgemeld. 

En dat zou dus niet mogen gebeuren immers het het is alleen de contractant die wijzigingen mag doorvoeren in de overeenkomst met KPN.

Het loopt dus fout in het rood omcirkelde stukje van de procedure.

Deze pincode zou alleen bij de contractant bekend mogen zijn maar ja, hoe moeten andere leden van het huishouden dan inloggen in de iTV app en/of op https://tv.kpn.com.

Wanneer wordt het KPN nu eindelijk eens duidelijk dat het laatste punt van de door mij voorgestelde goede voornemens voor 2021 (en 2020) toch echt aandacht verdient.


Oke raar verhaal .. vermoed dat de puber hier in huis wat heeft zitten rommelen . Maar als het goed is is het nou opgelost .

Ah, dat kan gebeuren en verklaart de situatie. Doorloop nog wel even de stappen in mijn vorige reply om er zeker van te zijn dat het is afgemeld. 

En dat zou dus niet mogen gebeuren immers het het is alleen de contractant die wijzigingen mag doorvoeren in de overeenkomst met KPN.

Het loopt dus fout in het rood omcirkelde stukje van de procedure.

Deze pincode zou alleen bij de contractant bekend mogen zijn maar ja, hoe moeten andere leden van het huishouden dan inloggen in de iTV app en/of op https://tv.kpn.com.

Wanneer wordt het KPN nu eindelijk eens duidelijk dat het laatste punt van de door mij voorgestelde goede voornemens voor 2021 (en 2020) toch echt aandacht verdient.

Nog steeds staat het aangevinkt bij jullie terwijl mijn abonnement is opgezegd . 

 


Hoi @Rian74 . Als ik het goed lees is 19 januari de datum waarop de stekker er uit gaat. Alles wat je na die datum nog betaald hebt, wordt dan automatisch gecrediteerd.Â