Skip to main content

goedenavond ,

 

ik heb een vraag ik heb een serie van Animal Kingdom gezien en die vond ik zo mooi (viaplay)

maar ik heb verder de serie niet af kunnen kijken ,zouden jullie eens willen kijken daar naar ?

er zijn 6 seizoenen van en had bijna seizoen 1 gezien , je moet er wel ff inkomen maar het is spannend en superleuk!

we hebben een pluspakket 

 

groetjes Lisette

Er is één seizoen beschikbaar via Amazon Prime. Dat is seizoen 1.

De overige 5 zijn nergens on demand. 

Bron: Google. En moviemeter


dank je voor je antwoord  Peter ,

ik hoop alleend dat kpn hier mee wat wil gaan doen  (als dat mogelijk is )zou ik super tof vinden 

 

 


Hallo @Lis1981 het is mij niet helemaal duidelijk via welke weg jij nu deze serie hebt gekeken. Je hebt het namelijk over Viaplay en over het Pluspakket. Over het aanbod van Viaplay heeft KPN (helaas) niets te zeggen. 


Er is één seizoen beschikbaar via Amazon Prime. Dat is seizoen 1.

De overige 5 zijn nergens on demand. 

Bron: Google. En moviemeter

Ik heb even gekeken, @PeterG, maar alle zes seizoenen zijn te bekijken via Amazon Prime. Inbegrepen bij Prime.

Dus daar kunt u het zien, @Lis1981!


Hoi @Lis1981 

Als ik Streamwijzer moet geloven en de doorkliklinks daar is de serie momenteel volledig (!) bij Prime video en bij de, voor Nederland, nieuwe streamingsdienst Canal+ beschikbaar !! 😀.

https://www.streamwijzer.nl/animal-kingdom-online-kijken-serie-2016/ 

Het klopt wel dat je deze tot voor kort bij Viaplay keek. Maar daar is ie onlangs verwijderd is ook via bovenstaande link te lezen.


Hoi @Lis1981 

Als ik Streamwijzer moet geloven en de doorkliklinks daar is de serie momenteel volledig (!) bij Prime video en bij de, voor Nederland, nieuwe streamingsdienst Canal+ beschikbaar !! 😀.

https://www.streamwijzer.nl/animal-kingdom-online-kijken-serie-2016/ 

Het klopt wel dat je deze tot voor kort bij Viaplay keek. Maar daar is ie onlangs verwijderd is ook via bovenstaande link te lezen.

Dank je wel  PeterG!

hier kan ik wat mee 

groetjes Lisette