Skip to main content

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! 24Kitchen blijft bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic



24 kitchen was is mijn favoriete zender. Gisteren besloten over te stappen naar andere provider... gemiste kans voor KPN..
24 kitchen moet blijven.

Ik haal er veel kook inspiratie vandaan.

Ik zit er nu ernstig over na te denken om van provider re wisselen.....


Ik ook! Gisteren besloten over te stappen
Hier ook aan het oriënteren naar een andere provider, KPN stelt teleur. (ik kan mij ook nog de leugen herinneren dat HBO zou stoppen met uitzenden in Nederland?)
Welke provider voert wel 24 kitchen?
Welke provider voert wel 24 kitchen?

Ziggo, T-Mobile en vast nog wel een paar andere.
Het probleem is iets complexer dan alleen de kijkcijfers.

Door de media wet kan Fox niet in het plus pakket anders loopt Fox Benelux het risico de licentie overeenkomst met de KNVB te verliezen. Deze kans lopen ze nu ook door de vermindering van het aantal kijkers dat nu toegang tot dat kanaal heeft.



Daarnaast is de lopende overeenkomst tussen Fox benelux en KPN bijna afgelopen.

Ondertussen is Fox Benelux te samen met 24 Kitchen en National Geographic in handen van Disney.



Deze 2 partijen Disney en KPN zijn er met de onderhandeling over nieuwe doorgifte vergoedingen niet tot overeenstemming gekomen.



Afhankelijk van de bron wil KPN minder betalen vanwege de lagere kijkers aantallen.

Wat ook wordt gesuggereerd is dat Disney juist hogere doorgifte vergoeding vraagt waarbij de komst van de streamings dienst Disney+ een rol zou spelen.



Wat er ook waar is door de mislukte onderhandelingen zullen deze kanalen verdwijnen. We kunnen alleen maar hopen dat de partijen in gesprek blijven en dat de kanalen weer terugkomen. Of nog beter niet verdwijnen.




ik beleef zoveel plezier aan 24kitchen, heb zender elke dag wel aanstaan. Moet er niet aan denken dat ie verdwijnt..... dan stap ik absoluut over naar een andere provider !
Helaas zullen deze zenders vanaf 1 juni niet meer beschikbaar zijn, terwijl wij juist veel naar deze zenders kijken. Vandaag contact gehad met Ziggo, hele mooie aanbieding gehad. Morgen maar overstappen. Verder altijd tevreden geweest over KPN.
Ik ben echt boos! 24Kitchen is een geweldig zender, ik haal er veel bak- en braadgerechten vandaan!



Ook vind ik het jammer dat KPN de zender RT niet heeft, Ziggo heeft deze wel en ik ben graag geïnformeerd door voor- en tegenstanders als het om de wereldpolitiek gaat!
Stap deze week over naar Ziggo. Wel KPN prijsverhoging en geen 24 Kitchen meer.
Welke provider voert wel 24 kitchen?



Youtube: https://www.youtube.com/user/24kitchen/videos en dan abonneren op hun kanaal.



Maar dat is alleen "wat eten we vandaag".



Verder kun je veel op youtube vinden.
Heeft iemand goeie ervaringen met overstappen naar t-mobile of tele2? We kijken hier voornamelijk 24kitchen, dit gaat nergens over...
M'n achterbuurvrouw heeft T-Mobile. Bevalt best wel al had ze liever bij KPN gezeten. KPN heeft meer mogelijkheden zoals pauzeren (bij kpn is daar geen abonnement op opnemen voor nodig).

Bij T-Mobile kun je alleen pauzeren als je ook opnemen neemt, want dan krijg je een ontvanger met HDD. Bij hun geen opnemen in the cloud.



Ander met T-Mobile hoor ik er ook nooit klachten over. Behalve dan de heel beperkte "Gemist" service. O.a. geen RTL zenders en dus geen GTST terugkijken (is z'n dochter nog steeds niet blij mee als ze bij hem logeert; hij heeft ook geen opnemen).



Je kunt alleen gemiste programma's kijken van:

NPO 1, 2 en 3

SBS 6, Veronica, NET 5 en SBS 9

Fox Sports 2 t/m 6 (helaas ook niet F.S. 1)



24kitchen HD zit in het basispakket van T-Mobile.



Tele2 ken ik verder niet. Behalve dan van hun website, maar die kun je zelf ook bezoeken.
De zenders die erbij zijn gekomen halen het niet bij diegene die ze eraf halen! Ik hoop dat ze het nog terug draaien! schande dit!
Zo word je gedwongenn KPN op te zeggen. Nu ook TV5 weg is. En dan kondigen ze in zelfde mail verhoging abonnementskosten aan. Je moet maar durven.

Wim
Als 24Kitchen en Nat Geo

verdwijnen dan stappen we met alles over naar Ziggo! Eerst HBO eraf, nu dit én tariefverhoging. Belachelijk.
Heb ondanks dat ik altijd goed ben behandeld door KPN, toch mijn abonnement opgezegd. Ik vind dat het niet kan, dat KPN sommige populaire zenders laat verdwijnen. Jammer, jammer, jammer.
Klanten woest op KPN omdat 24kitchen wordt geschrapt

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/4704326/klanten-boos-op-kpn-over-verdwijnen-fox-zenders-24kitchen
Naast wat @PeterG schrijft houd rekening met het volgende de Huawei die Tmobile levert heeft 4 uitgangen echter 2 specifiek voor tv en 2 voor internet!! Hun thema indeling mag liever gister dan vandaag worden overgenomen.
Mijn EdgeRouter heeft twee uitgangen waarvan ik er maar één gebruik. 😉
Mijn EdgeRouter heeft twee uitgangen waarvan ik er maar één gebruik. 😉

Daar staat dan wel je internet en tv signaal op. Voor een slimme tv en een tv ontvanger etc moet je bij hun klungelen met switches wil je alles over 1 draad.
Mijn EdgeRouter heeft twee uitgangen waarvan ik er maar één gebruik. 😉Daar staat dan wel je internet en tv signaal op. Voor een slimme tv en een tv ontvanger etc moet je bij hun klungelen met switches wil je alles over 1 draad.

En bij KPN moet je in zo'n geval ook "klungelen" met met switches om IGMP snooping goed te laten functioneren zodat de TV streams wegblijven bij de smart-TV.
Alle 4 de poorten zijn geschikt voor beide (internet, I-TV).

Het is al lang geleden dat alleen poort 3 en 4 voor I-TV en 1 en 2 voor internet gebruikt konden worden, Galdor 😉
Dat hoort de Experiabox al te doen. In geval van de Experia heb je er maar 1 nodig in geval van de huawei 2 eerst combineren daarna splitsen.



Niet bij Tmobile @PeterG dat is op hun Huawei nog steeds zo ik heb me hier onlangs in verdiept

Je krijgt bij glasvezel een andere media converter en die Huawei.
Dat hoort de Experiabox al te doen. In geval van de Experia heb je er maar 1 nodig in geval van de huawei 2 eerst combineren daarna splitsen.

Wat maakt dat nu uit, dan is één poortje op de switch in de meterkast extra in gebruik en that's it. Daar zou ik me geen seconde druk om maken, zelfs niet als ik daar een extra switch van €29,- voor aan zou moeten schaffen. Die éénmalige kosten moeten je natuurlijk niet belemmeren om de voor jou beste provider te kiezen.

Reageer