Skip to main content

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! FOX blijft bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic



Fox moet blijven.
Fox weg..ik ook weg, want van de tig zenders kijk ik er misschien 10 en daarvan staat Fox op nr. 1.

Steeds meer geld vragen voor steeds minder kijkplezier..Nope ik wil Fox niet missen
FOX TV weg ?.



WAAR SLAAT DIT OP ?. Er worden op dit moment super serie's uitgezonden zoals The walking dead !!.. Hoe moet je als KPN klant daar nu naar kijken dan ?.



KPN en FOX hebben een conflict en wij als klant zijn hierdoor de dupe..



Nee we krijgen wel 100% TV en 538 TV. Nou boeiend.. Daar betaal ik dan ook nog eens meer voor ..



KPN heeft door de alles in 1 pakket je behoorlijk in de tang !!.. Als je iets anders neemt ben je veel meer geld kwijt.. grrrr..



KPN los die a.u.b. op
Als iedereen nou belt naar kpn dat fox moet blijven luisteren ze uiteindelijk wel. Maar hun denken dat er te weinig mensen naar kijken.. Wat raar vind..maar ik heb al gebeld en het werd doorgegeven...



Maar weet aub iemand hoe ik misschien de serie s op fox toch kan kijken?... Zoals empire star?.... Je kunt ook niet via fox internet zelf kijken?... Zijn alleen trailers
@Wezi Als Fox definitief verdwijnt dan kan je die alleen kijken via een provider die Fox nog wel aanbiedt



Wel: Kabel: Ziggo/Delta/CaiWay**. Zelfde systeem als KPN, interactieve tv: T-Mobile, Tele2

Niet: KPN, Telfort, xs4all, NLE



**welk kabelbedrijf je kunt nemen is afhankelijk van je woonplaats.
@Wezi Als Fox definitief verdwijnt dan kan je die alleen kijken via een provider die Fox nog wel aanbiedt



Wel: Kabel: Ziggo/Delta/CaiWay**. Zelfde systeem als KPN, interactieve tv: T-Mobile, Tele2

Niet: KPN, Telfort, xs4all, NLE



**welk kabelbedrijf je kunt nemen is afhankelijk van je woonplaats.


Ja maar moet je weer overstappen. En waarschijnlijk als veel mensen klagen kwam het terug zeiden ze bij klantenservice... Kan je niet via internet even ergens kijken
Ik kan niet begrijpen dat jullie Fox eraf willen halen.

Ik ga na jaren trouwe klant te zijn toch nadenken om over te stappen...🙄
Aan alle klagers: bel maar eens met KPN en dreig de boel op te zeggen (inclusief mobiel). Het antwoord is uitermate verrassend!



En wat voor antwoord zou dat dan kunnen zijn?

Ik heb het nog even afgewacht in de hoop dat Fox toch bij KPN te zien zou zijn vanaf 1 juni maar ik heb gisteren de knoop doorgehakt: Ik stap over naar een andere aanbieder en het abo is opgezegd bij KPN. Dat zal ook gebeuren met KPN mobiel zodra dat contract afloopt.



Ze hebben in principe nog 2 weken de tijd want ik kan de overstap tot dan nog annuleren.
Nou, iemand in mijn omgeving heeft dat ook gedaan en kreeg (weliswaar) een nieuw jaarcontact aangeboden met een substantiële korting (tientjes p/m). Aan het zenderaanbod zal KPN niets gaan doen, ze hebben die discussie eenmaal ingezet en op iets terugkomen, tja dat staat niet in hun woordenboek, maar klanten verliezen, dat doet ze toch wel pijn, want daar zijn natuurlijk ook de dikke bonussen van afhankelijk!
@Wezi Als Fox definitief verdwijnt dan kan je die alleen kijken via een provider die Fox nog wel aanbiedt



Wel: Kabel: Ziggo/Delta/CaiWay**. Zelfde systeem als KPN, interactieve tv: T-Mobile, Tele2

Niet: KPN, Telfort, xs4all, NLE



**welk kabelbedrijf je kunt nemen is afhankelijk van je woonplaats.




Ook online.nl kun je kiezen met als tv leverancier Canal Digitaal (IPTV, geen schotel) die hebben m.i. ook het meest uitgebreide basispakket
Gister de overstap gedaan naar Tele2! Daar is FOX en de rest gelukkig nog wel te zien.

Bij Tele2 kunnen ook de draadloze verbindingsets gebruikt worden.
De meeste goeie series komen op fox dus dan moet ik echt overstappen ! De duurste provider en dan gewoon met een goede zender stoppen is echt belachelijk !!! Na zoveel jaar lid te zijn geweest is t nu toch echt over
Overstappen dan maar , wel duurder maken maar minder zenders .
Fox en NGC weg dan zit er niets anders meer op dan naar een andere provider te kijken.

Ieder jaar maar weer meer betalen en aan de andere kant minder voor terug krijgen ben er klaar mee !
Beste KPN,

Dit is voor mij een reden om actief te kijken naar een andere provider.

Gr,

Andre
Als die zenders verdwijnen, ben ik ook na 20 jaar weg bij KPN want vind dit niet leuk meer, verdwijnen steeds meer leuke zenders (zoals disney) want die keek mijn zoontje
Ik heb trouwens nog geen brief of mail gekregen, dus dat is dan wel vreemd
Is vanavond op RTL4 geweest veel boos mensen over Fox 🤔
FOX.. Een zender dat mijn vriend en ik veel kijken qua series. Zacht uitgedrukt als ik zeg dat we er pissig om zijn dat die zender eruit gaat net zoals de andere zenders! Zenders gaan eruit en het pakket gaat in de maandelijkste kosten omhoog , te krom voor woorden. Van’t weekend maar eens in andere providers verdiepen. Als fox er per 1juni uitgaat zullen wij gaan overstappen.
Is vanavond op RTL4 geweest veel boos mensen over Fox 🤔

Inderdaad op RTL Nieuws!



Klanten woest op KPN omdat 24kitchen wordt geschrapt

https://www.rtlnieuws.nl/economie/artikel/4704326/klanten-boos-op-kpn-over-verdwijnen-fox-zenders-24kitchen
Belachelijk!

Gerenommeerde zenders er af gooien,

en dan wél de prijzen omhoog!

😡
Ik werd inderdaad gebeld door KPN omdat ik wil overstappen met een aanbod voor een dikke korting voor de komende 9 maanden. Ik heb dit aanbod afgeslagen want het aanbod Fox + Nat Geo is belangrijker voor ons dan een korting.



Mocht KPN er alsnog uitkomen met Fox de komende 1.5 week zeg ik de overstap op, anders niet.
Wat ik echt gênant vind is die zogenaamde reden die wordt aangegeven: "er wordt te weinig naar gekeken". Denkt kpn dat wij achterlijk zijn of zo?



Wees dan gewoon eerlijk en geef de werkelijke reden, dat levert meer begrip op dan nu het geval is......
FOX moet blijven
Wat ik echt gênant vind is die zogenaamde reden die wordt aangegeven: "er wordt te weinig naar gekeken". Denkt kpn dat wij achterlijk zijn of zo?



Wees dan gewoon eerlijk en geef de werkelijke reden, dat levert meer begrip op dan nu het geval is......


De prijs die KPN moet betalen aan Fox vinden ze blijkbaar niet in verhouding met het aantal kijkers.

Reageer