Skip to main content

Admin (24-5-2019): Goed nieuws! National Geographic en NatGeoWild blijven bij KPN :)

Zie ook het zenderwijzigingen topic





en



Waar is KPN mee bezig eerst €5 extra voor digitenne opnemen pauze niet meer mogelijk. Nu weer een verhoging minder zenders zou KPN van haar klanten afwillen of moeten wij betalen zodat andere providers kunnen stunten via het KPN netwerk. Jammer KPN waar gaan jullie heen.
Wij kijken veel National Geographic naar docter Pol! Iemand een idee waar we de serie nu kunnen kijken?
Oké, KPN geeft aan dat doorgifte van o.a. NG te duur is en daarom met Disney niet in verder in zee gaan maar waarom dan een verhoging van de abonnementsgelden? Voorlopig zie ik geen geen enkele andere provider die NG van de buis haalt.
Voorlopig zie ik geen geen enkele andere provider die NG van de buis haalt.

Alle providers die via KPN Wholesale IPTV afnemen zullen helaas ook geen NGC meer kunnen aanbieden.

Dat Ziggo NGC (nog) niet van de buis haalt heeft te maken met het feit dat de distributieovereenkomst tussen Ziggo en FOX Benelux nog tot medio 2020 loopt. Het is afwachten of we volgend jaar ook bij Ziggo hetzelfde zullen zien.
Erg zonde dit, ik kijk (net zoals de meeste hier zo te zien) graag naar NG. De prijs verhogen en er als klant niets voor terug krijgen, maar juist een erg goede zender als NG met veel variatie in programma's vervangen met een zender zoals LoveNature welk enkel en alleen natuur programma's uit lijkt te zenden (serieus KPN?) is in mijn opinie NOT DONE.! En dan is KPN ook nog eens een van de duurdere aanbieders en krijg je er met deze verhoging niets extra's voor terug.



Ja, ze zeggen; "Zo kunnen wij blijven investeren in ons netwerk en onze dienstverlening" maar daar heb ik als klant voorlopig even niets aan. Doe dat eventjes van de opgebouwde winst en niet door de klanten te benadelen met deze verhoging.



Ik zou graag eens van KPN willen horen waarom ik dan als klant moet blijven na deze verhoging en niet over zou moeten stappen naar Ziggo aangezien zij de mogelijkheid aanbieden om tot 1 juni het abonnement op te zeggen. Ziggo is toch bijna een kwart goedkoper dan KPN en biedt dan ook nog eens meer zenders aan zo het lijkt.
Bizar: 5% tariefsverhoging en dan geen National Geographic meer..... Ik ga eens bij Ziggo kijken.
Tja, Nat Geo verwijderen en ook nog even de maandprijs omhoog. Ik weet niet waar KPN mee bezig is maar dit kost veel klanten waaronder ik. Het stikt van de bagger zenders waar niemand naar kijkt, haal die dan weg.
Pardon? Dus ik moet MEER geld gaan betalen voor MINDER?

Ooit bij Delta vertrokken vanwege het weggooien van Discovery/Eurosport en nu hebben wij hier geen enkel alternatief!



TV aanbod wordt al jaren en jaren compleet uitgehoold. Zender na zender verdwijnt uit zichzelf en dan verdwijnen en door providers ook nog eens stelstelmatig meer zenders dan dat er bij komen! Ongelofelijk. Je mag er TOCH meer voor gaan betalen? Hoe is dat nou weer mogelijk?!

Vindt het echt ongelofelijk dat er geen akkoord gevonden kan worden met NG en FOX. Dat zijn gewoon zenders die bij een aanbod horen simpelweg en dan moet je soms gewoon slikken.

Delta heeft dat ook geleerd met Discovery Concern. Er zal wel weer een afweging gemaakt zijn maar persoonlijk betaal ik liever iets meer om zenders te HOUDEN.



Er verdwijnen TIEN zenders komen er een TWEE terug en mensen moeten meer gaan betalen! Leg dat maar uit!
Ik ben o.a. fervent kijker van Dr. Pol en die wordt mij nu even fluks door de neus geboord terwijl ik wel meer moet gaan betalen, zo zijn wij niet getrouwd KPN(!!!), rap herroepen die beslissing, het overgrote deel van de mensen die reageren wil National Geographic gewoon houden dus jullie besparen maar op één of andere flauwe k..zender maar van Dr. Pol blijf je af!
Diep triest dat Nat Geo en Nat Geo Wild vertrekken bij KPN. Dat zijn nou juist de 2 meest bekeken zenders. Hier door verplicht KPN mij wel om over te stappen naar een andere provider. De leuke zenders verdwijnen en er komt niks leuks voor terug. Meer betalen voor minder.
Nat Geo en FOX kijken wij vaak! Dus meer gaan betalen en twee voor ons belangrijke zenders verliezen.......ben normaal niet zo iemand die zomaar op stapt, maar dit zou voor mij wel een reden zijn om eens te gaan shoppen.



Ben ook F1 fan, dus het alternatief voor KPN wordt zomaar ineens heel erg interessant ;)



BabyTV en 24Kitchen kijken wij nooit, maar ik lees dat er vooral voor 24Kitchen ook best nogal veel fans zijn........ben benieuwd wat er gaat gebeuren.....
Ik vind het heel jammer dat NG uit het pakket wordt gehaald. Kijk er graag en veel naar. Voor mij mogen daarvoor in plaats de zender RTL 4, 5,7 en SBS 6 uit het pakket. (baggerzenders zoals iemand al zei) Weghalen NG voor mij aanleiding om andere provider te overwegen😡

UPDATE: Verdwijnen FOX NL, 24Kitchen en National Geographic bij KPN lijkt definitief


Ben erg onaangenaam verrast dat NG eruit gaat. Een zender die een mooi tegenwicht biedt tegenover de vaak inhoudsloze kanalen. Zeker eens de moeite waard om te gaan kijken naar andere alternatieven.



en




Belachelijk dat deze zenders verdwijnen!!
Erg zonde van NGC! Toch wel een reden om verder te gaan kijken en vergelijken.



Vooral erg tegenstrijdige berichtgeving in de media. KPN betaalt niet meer voor doorgifte van de zenders, maar IK moet 3,50 euro per maand meer betalen? Zakkenvullers.


Als er nog meer van zulke zenders gaan verdwijnen, zal ik genoodzaakt zijn om zelf ook actie te ondernemen😉

ze kunnen beter wat meer van die onzin zenders als sbs9 , Rtl8 , sbs6 en net5 laten verdwijnen, allemaal bagger zenders✂️✂️✂️


Zo denk ik er ook over, kpn maakt verlies en dat is door incompetente directie leden, bagger.
Als deze zenders er uit gaan ben ik weg bij KPN. Goede zenders gaan er uit en rommel komt er in en dan de prijs ook nog omhoog. Goed gedaan KPN. Een klant minder
Ik ga er van uit dat KPN op zijn schreden terugkeert. Wij kijken net als veel mensen in mijn omgeving (die ook bij KPN zitten) naar Dr Pol.

Natuurlijk moet National Geographic Channel blijven! Anders is de overstap naar ZIGGO een duidelijk en logisch alternatief. Kunnen we ook naar autoraces kijken.....

Van het dreigement dat het 10 euro extra zou gaan kosten slaat natuurlijk nergens op. Vast een verklede KPN medewerker.....
Laat Nat Geo dan niet verdwijnen maar voeg hem toe aan een betaald pakket om de kosten te dekken.

Nu doet het mij serieus overwegen mijn abonnement bij KPN te beëindigen (als KPN compleet klant)
We kijken niet meer heel veel TV. Als we al kijken is dat Nederland 1,2 en 3. De overige commerciele zenders alleen voor het voetbal. We hebben een meer dan grote hekel aan de commercials tussendoor die ook nog eens steeds langer duren. Leve Netflix en andere streamingdiensten.

Maar wat we wel heel veel kijken is 24Kitchen, de feelgood TV. Dit vinden wij wel heel heel heel heel erg dat die verdwijnt. We zijn vanaf het begin dat ITV begon klant en ben er zeer tevreden over, maar het verdwijnen van deze zender, maakt de stap naar het tijdperk zonder ITV wel een stuk makkelijker. Dan gaan we de rest ook maar via streamingdiensten proberen in te vullen.

Ik hoop van ganser harte dat KPN hier zich nog eens goed het hoofd over breekt. Dit soort acties speelt de streamingdiensten alleen maar in de kaart.
Ik ben absoluut ontevreden over de prijsverhoging die KPN gaat doorvoeren. Helemaal schandalig dat er ook nog zenders zullen verdwijnen.



Er is geen sprake van een verbetering van dienstverlening of service, is allemaal kolder dergelijke uitspraken. Inmiddels ben ik dat wel gewend van KPN.



Geef KPN nog 2 weken om terug te komen op hun beslissing. Anders is het bye bye.



Voor de andere forum lezers, kijk eens bij canaldigital, mooi schoteltje met een enorm zenderaanbod, bizar veel zenders en dat in sublieme beeldkwaliteit. Kost wel even wat tijd om te installeren en aan te sluiten. Voor EUR 22 per maand heb je dan top TV in huis. Dan nog een standaard internetlijntje van zo'n 3 tientjes, en klaar ben je! Dat is nog goedkoper dan een alles-in-1 abo. En -en dat is wel het belangrijkste- je hebt je frustraties niet meer van dit bagger bedrijf en zijn niet-gefundeerde beslissingen en alle onzin die ze over hun trouwe klanten uitstorten.
Als ng definitief weg gaat ben ik ook weg
dit is heel teleurstellend. NG is voor mij 1 van de betere zenders en dan word je met je "oude" abo (Juni 2017) ook nog eens € 1,50 extra geplukt per 1-6 want "gratis" bellen, dat kan natuurlijk niet meer bij KPN.



Laatste prijsverhoging was op 1-7-2018 en als we dat optellen ben ik in een jaar van 49=>51,50=>54 gegaan. 10% en dan krijg ik ook nog eens minder want die natuurzender Lovenature is zeker geen volwaardige vervanging voor NG met programma's

als Car SOS, Dr. Pol etc.

Reageer