Skip to main content

KPN zegt dat voor ESPN "iets meer" betaald gaat worden. In mijn beleving is een prijsstijging met 15%! eerder een vorm van afzetten. Voor mij een extra reden om ESPN op te zeggen. Het prominent aanwezige getrommel was al een reden om zinder geluid te kijken. Deze "kleine"???? prijsstijging van 15%  maakt nu aan alle twijfel hieromtrent een eind. Weg met ESPN

@huistijger

kpn tv+ 12,50 

extra tv box  5,-

espn 14,99

Totaal 32,49

 

nlziet extra 10,95 (jaar prijs pm)

canal+ 14,95

totaal 25,90


Reken het verschil maar uit, dat is mijn “vreemde manier van bezuinigen”.

 

Oh ja, off-topic; dan is er ook nog iets met een kpn tv app voor apple tv 😜


Leuk bedacht @I Am Groot  maar je vergeet je internetaansluiting.
Je kunt geen TV afnemen zonder internet.


Leuk bedacht @I Am Groot  maar je vergeet je internetaansluiting.
Je kunt geen TV afnemen zonder internet.

Maar dat maakt in het vergelijk toch niets uit?


De ophef zit denk ik ook niet echt in de feitelijke prijsverhoging. Het is meer de manier (wij gaan de prijs iets verhogen) waarop de prijsverhoging wordt gebracht in de richting van klanten. Voor menig mens is twee euro veel meer als iets.

Daarnaast is het ESPN aanbod ook kwalitatief verschraald omdat de UEFA voetbalcompetities nu weg zijn. Hiervoor moet nu een extra abonnement van Ziggo Sport Totaal worden gekocht. De commotie is meer de optelsom van alles. Iets waar KPN eigenlijk niets aan kan doen omdat de inkoopprijzen hoger liggen. En  bereidt je maar voor dat er volgend seizoen nog ettelijke euro bijkomen omdat dan door ESPN bijna het dubbele als nu het geval is voor de uitzendrechten wordt betaald.

Zomaar een interesse vraag en totaal off-topic: krijg jij notificaties als er ergens totaaltv wordt benoemd? Je bent er dan altijd razend snel bij 😅

Nee, dat nog net niet. Zou wel lekker zijn eigenlijk.


Maar volgens mij wel als je hier een link van totaaltv plaatst. Toch?


Noordzee schreef:

Zelf hoop ik dat de providers het lef hebben om die deal met ESPN over een vast bedrag per abonnee af te blazen in de toekomst. Laat de abonnees die echt interesse hebben hiervoor betalen en niet iedere klant. 

Dat ben ik volkomen met je eens maar ik ben bang dat we, zelfs dan, als abonnees zonder interesse in ESPN die €2,50 aan voetbaltax nooit meer terug zullen krijgen.

@wjb 

Dat misschien niet, maar ik zit er niet op te wachten dat er per volgend seizoen nog eens een verdubbeling van de voetbaltaks gaat plaatsvinden. Dit aangezien ESPN de verdubbeling van de rechten ook vast weer wil terugzien van de klanten. 


Reageer