Skip to main content

Tot vandaag zonder problemen gebruik kunnen maken van iTV op mijn laptop.

 

Sinds vandaag krijg ik bij het starten van een willekeurige zender na enige tijd de melding: Cannot read properties of undefined (reading 'map') en verschijnt het startscherm van het gekozen programma.

 

Heb de cache al geleegd en opnieuw opgestart, maar dat verhelpt het helaas niet.

 

Graag uw advies.

 

Zijn er nog steeds mensen die er last van hebben? Want mijn collega’s hebben niets mis aan de kant van iTV kunnen vinden.


Ik heb hetzelfde probleem. Maakt niet uit of ik safari, chrome of Firefox gebruik


 

Hoe snel krijgen jullie deze foutmelding? Ik heb nu al een paar minuten TV op mijn computer aanstaan zonder problemen.

Ik weet dat er meerdere klachten met problemen rondom TV kijken zijn gemeld. Mijn collega’s zijn aan het onderzoeken, maar hebben tot nu toe nog niets vreemds gevonden. Persoonlijk vraag ik mij af of het niet een meer algemenere internet verstoring is.

Zodra je een kanaal kiest vanuit Nu op TV begint de stream met laden. Dit gaat een minuut of wat door totdat de foutmelding verschijnt. Ik zit op een verbinding (zojuist getest) van 100Mbit dus dit kan het probleem niet zijn.

Zelfde hier: na ongeveer 40 seconden het draaiende laad-icoontje te hebben gezien het gekozen programma scherm terug met de rode foutmelding. Ik zit op een draadloze verbinding van 300MB in Duitsland. Nooit eerder problemen gehad sinds vandaag...

Zoals al eerder gemeld: via een 4G verbinding op mijn telefoon geen enkel probleem vanuit Duitsland. Ieder programma begint vrijwel gelijk te streamen. Het heeft dus te maken met verbinding via Wifi...

 

Ik gebruik een bekabelde aansluiting aan de Experiabox naar mijn laptop en geen WiFi. Storing bestaat nog steeds


Zijn er nog steeds mensen die er last van hebben? Want mijn collega’s hebben niets mis aan de kant van iTV kunnen vinden.

Ja de storing is er nog steeds
Wat wel apart is bij mijn dochter haar mobiel wel via 4g alle andere toestellen weer niet Edit : werkt na een herstart van mobiel nu wel via 4g op mijn mobiel
Kabel, wifi, hotspot, 4g/5g maakt allemaal niks uit

Zodra ik op een programma klik of tv gids blijft ie laden en krijg ik verschillende meldingen

Modem heeft een reset gehad, cookies en cage geleegd, in en uitgelogd, ander account ingelogd dit maakt allemaal niks uit

 


Zijn er nog steeds mensen die er last van hebben? Want mijn collega’s hebben niets mis aan de kant van iTV kunnen vinden.

@Jeroen-bart Engelen Ja, hier nog steeds zowel laptop als mobiel via wifi😏


Ik heb nog eens aan de bel getrokken. Als het goed is gaat er iemand vanuit het web developers team naar kijken.


@Jeroen-bart Engelen Ook bedraad via laptop niet !


Ik heb net op mijn telefoon de app verwijderd en opnieuw geïnstalleerd; via wifi nog steeds niks. Maar inderdaad: met de wifi uit en de mobiele gegevens/data aan doet hij het wel.

 

Helaas, op mijn laptop (win 11, wifi) op tv.kpn.com geen succes. Ook niet op mijn android tablet (wifi), noch via mijn xiaomi tv stick (android tv, wifi). 

 

Ik weet niet of/hoe het er mee te maken heeft, maar ook op mijn tv gaat het niet goed (via de arris vip5202) staat in beperkte modus (‘er is een probleem met de server op uw netwerk’). Kastje naar standby en weer aanzetten zoals aangegeven heeft geen effect - alleen de basiszenders zonder gids/programmagegevens/toegang tot menu/instellingen


Zouden mensen eens kunnen proberen hun internet modem (Experiabox bijvoorbeeld) even 15 seconden uit te zetten, en dan weer aan? En kijken of dat iets doet?
Het feit dat het via 4G allemaal wel werkt geeft toch aan dat er met de iTV dienst zelf niets mis zou zijn.


Zouden mensen eens kunnen proberen hun internet modem (Experiabox bijvoorbeeld) even 15 seconden uit te zetten, en dan weer aan? En kijken of dat iets doet?
Het feit dat het via 4G allemaal wel werkt geeft toch aan dat er met de iTV dienst zelf niets mis zou zijn.

Heb dit al gedaan werkt niet 


@Jeroen-bart Engelen Nee, hier ook niet : 

Cannot read properties of undefined (reading 'map')


Zouden mensen eens kunnen proberen hun internet modem (Experiabox bijvoorbeeld) even 15 seconden uit te zetten, en dan weer aan? En kijken of dat iets doet?
Het feit dat het via 4G allemaal wel werkt geeft toch aan dat er met de iTV dienst zelf niets mis zou zijn.

Helaas, geen effect.


Kunnen mensen nog eens proberen? Ik denk iets gevonden te hebben en wil even zien of een verandering van mij effect heeft.


@Jeroen-bart Engelen Weer ok hier 💪👍


Kunnen mensen nog eens proberen? Ik denk iets gevonden te hebben en wil even zien of een verandering van mij effect heeft.

Het doet het hier weer 

Heb net geprobeerd zonder de modem te resetten 🤩

 

Heel erg bedankt allemaal ;)


Kunnen mensen nog eens proberen? Ik denk iets gevonden te hebben en wil even zien of een verandering van mij effect heeft.

Goed bezig! In elk geval de website via de laptop doet wat je zou verwachten en ook de tv is niet meer in beperkte modus. Ga zo mijn andere platforms checken!


@Jeroen-bart Engelen 

 

Bij mij werkt het ook weer👌