Skip to main content
Beantwoord

Probleem met minischerm in KPN TV app na update

• February 24, 2025
  • 2 reacties
  • 55 keer bekeken

De kpn tv app stopt afspelen als ik minischerm aan zet en andere app open.

Dat de stream pauzeerde was al zo maar toen kon ik in het minischerm weer op de playknop drukken. Sinds de laatste  update werkt dat niet meer. Zo is de optie van minispeler nutteloos want ik kan niet uit de kpn tv app om een andere app te openen.

Zo vind ik de App maar zeer beperkt nuttig dus kan die instelling weer terug?

Beste antwoord door Shyrin van KPN

Goedemorgen ​@JvdKemp!

Deze technische bug is inmiddels opgelost! De Play-knop is weer zichtbaar en werkt zoals je gewend bent bij het gebruik van PiP. In de toekomst zullen we ervoor zorgen dat content automatisch blijft afspelen, zodat deze niet meer gepauzeerd wordt.

Bedankt voor jouw geduld!

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • February 26, 2025

Ja, deze instelling komt zeker terug, ​@JvdKemp! Dat je nu niet meer op de Play-knop kunt drukken, is een bug en wordt op dit moment opgelost. Eerst komt de Play-knop weer terug en op een later moment zullen we ervoor zorgen dat content automatisch doorspeelt (en het dus niet meer gepauzeerd wordt).

Houd onze product updates in de gaten, en ik geef je ook een seintje zodra het gefixt is. Nog even geduld en excuses voor het ongemak!

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Community Manager
  • Antwoord
  • March 6, 2025

Goedemorgen ​@JvdKemp!

Deze technische bug is inmiddels opgelost! De Play-knop is weer zichtbaar en werkt zoals je gewend bent bij het gebruik van PiP. In de toekomst zullen we ervoor zorgen dat content automatisch blijft afspelen, zodat deze niet meer gepauzeerd wordt.

Bedankt voor jouw geduld!