Sinds gisteren kan ik programma’s van HGTV niet meer terugkijken. Ook opnames kan ik niet kijken. Ik krijg een foutmelding: videoserver niet aanwezig. Bij andere zenders heb ik dit probleem niet. De klantenservice kan het helaas niet oplossen met herstarten of software opnieuw installeren en stuurt me een nieuwe ontvanger toe. In de KPN community heb ik hetzelfde probleem gevonden, maar dan van 1 jaar geleden en het ging over de ARD. De oplossing was om mijn beeldscherminstelling te wijzigen van HD naar SD. Dat is nu ook de work-around truc en ik kan weer terugkijken/opnames kijken. Nou ben ik nieuwsgierig of het probleem toen met de ARD nog anders is opgelost, want ik kijk toch het liefst in HD. En is het nog toeval dat de ARD toen op kanaal 43 zat en nu HGTV?
Hoi. Ik heb het zelfde probleem sinds gisteren. Heb de herstart geprobeerd maar helpt niets. Ben benieuwd naar hun oplossing morgen want ik ga de kon erbij betrekken.
Hier hetzelfde probleem en ik had alles al geprobeerd. Herstarten, fabriek instelling etc maar nu heb ik dus SD geprobeerd en inderdaad dat werkt.
Hier ook al. Alles kan je terug kijken behalve hgtv. Foutmelding server. Gaat weer lekker zo
Ik kan ook niet terugkijken of opnames afspelen van kanaal 43. Herstart helpt niet. Ik hoop dat KPN dit probleem snel oplost!
Ook hier sinds gisteren deze foutmelding met STB-zap-03/-40462-videoserie niet gevonden.
Hopelijk wordt het snel opgelost.
Hier ook sinds gisteren, kan niks terug kijken!
Hi
Ik heb dit zojuist getest op een ontvanger en via de website. Het werkt zoals het hoort. Bij jullie nu ook?
Alex ik heb het gecontroleerd het werkt namelijk nog niet helemaal zoals het hoort je kan de programma maar twee uur terug terugkijken verder terug is nog steeds niet mogelijk
Heb je misschien een voorbeeld van een programma? Ik kijk nu probleemloos terug op HGTV, maar ik vind ook niet zo snel een programma die 2 uur duurt.
Begrijp ik jou misschien verkeerd?
Ik heb inmiddels op sd gezet en dan werkt terugkijken weer maar dat lijkt mij niet echt de goede oplossing?!
Ja je begrijpt mij inderdaad verkeerd. Je kan alleen programma's terug kijken die twee uur terug in tijd gaan. Programma's die verder terug in tijd gaan of een dag of nog langer terug zijn niet terug te kijken. Blijft dan blijft je dezelfde fout melding krijgen. Heb het om 22.30 nog geprobeerd, met het zelfde resultaat.
Hoi,
Ik hoop dus dat je op een Linux gecheckt hebt.
Want met de Sagemcom werkt het wel goed. En dús online ook, want dat is hetzelfde platform.
Het probleem lijkt verholpen. Want ik heb het even getest maar programma's van vrijdagochtend zijn niet terug te kijken. Dat gaat ook niet meer want die waren getroffen door de storing. Maar die van vrijdagmiddag wel weer.
TIP VOOR DE MELDERS HIER.
Vooralsnog kun je in HD terugkijken via de apps voor Smart-tv (samsung, LG en Android-TV toestellen) en tablet en smartphone. En laptop via de website http://tv.kpn.com .
@ Alex. Het probleem speelde want het lijkt mij weer verholpen. Al is het niet met terugwerkende kracht.
(reactie geplaatst om 00:35)
Ik kan weer terugkijken op kanaal 43. Het werkt weer!
Hi
Reageer
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.