Problemen afstandsbediening TV+, met beide tv's lukt koppelen niet
Beste allemaal
Ik heb sinds vorige week KPN TV + .De afstandsbediening die daarbij geleverd is(L8) werkt niet zoals het moet. Hij is netjes gekoppeld aan mij TV,s maar ik kan het geluid niet harder en zachter zetten, dat lukt alleen nog op de oude afstandsbediening. Ik heb dus twee afstandsbedieningen nodig per tv. Ik heb 4 medewerkers aan de lijn gehad, die hebben netjes alles geprobeerd, maar die krijgen het niet opgelost. Ik sta nu met de rug tegen de muur. Ik kan nog gebruik maken van mij herroeping recht maar dan kan ik niet meer terug na de KPN. Ik voel me aan mij lot overgelaten. Ik heb een Panasonic tv en een Phillips wat oudere tv. Alle codes geprobeerd maat het werkt niet. Help me!
Bladzijde 1 / 1
Sommige merken tv's/afstandsbedieningen werken niet samen met de afstandsbediening van de +Box Zeker bij oudere tv's werkt het vaak niet.
Nou hoef je de oorspronkelijke afstandsbediening van de tv's ook alleen maar te gebruiken om ze aan en uit te zetten (en een enkele keer het volume aan te passen), dus hooguit een paar keer per kijksessie. Geen heel groot probleem toch, @Konkees?
Beste
Natuurlijk kan ik gewoon tv kijken met twee afstandsbedieningen, misschien ook nog wel met 3 als het moet, maar dat is ook niet alleen mijn punt. Ik vind dat als kpn iets levert moet het ook goed kunnen functioneren en dat is in dit geval helemaal niet.
Het is natuurlijk geen doen om meerdere afstandsbedieningen te moeten gebruiken.
Hoe staat de afstandsbediening ingesteld op de TV+ Box?
Nou, @wjb, bij oudere tv's werkt het vaak echt niet hoor. En sommige merken, Bose bijvoorbeeld, willen ook niet of nauwelijks koppelen.
Als je dan per se één afstandsbediening wilt gebruiken (en dat is echt niet nodig hoor, zelf gebruik ik ook meerdere afstandsbedieningen per tv) zul je, helaas, nieuwe apparatuur aan moeten schaffen.
Natuurlijk zou het moeten werken, maar in de praktijk is dat nu eenmaal niet altijd zo.
Hij staat ingesteld op TV+Box
Hij staat ingesteld op TV+Box
Maar hoe staat hij ingesteld op de TV+ Box?
#wjb
Zoals op het plaatje Automatisch. We hebben ook handmatig alle beschikbare TV codes met medewerkers van KPN doorgenomen maar helaas.
Ik doe het er maar mee.
Hoi @Konkees. Welkom op de community! Wat jammer dat het niet is gelukt om de afstandsbediening te koppelen aan de televisie. Misschien heb je iets aan het topic hieronder. Hierin leggen we uit hoe je dit kan doen. Als het met alle codes uit de lijst niet lukt, dan hebben we geen code voor jouw televisie.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.