Skip to main content

Ik heb hier ook dezelfde foutcode na een haperend beeld op de arris 4K tuner vanavond.

De TV op de slaapkamer werkt overigens wel gewoon.

 

Ik heb toen een harde reset gedaan en sindsdien krijg ik de foutcode 307, ik heb al een aantal dingen geprobeerd zoals de fritzbox opnieuw opgestart enz enz.

Ook het hele zaakie een keer terug op de experiabox aangesloten die er nog stond na de wisseling met de fritzbox van dit weekend ,maar dat hielp ook niet.

 

Ik laat hem nu maar een nachtje aanstaan misschien dat hij morgen is doorgelopen.

En anders bel ik morgen de tech desk dan maken we daar ook eens gebruik van.

 

ga nu maar slapen na een avondje ergernis


*Admin: reactie alsnog afgesplitst, eigen topic aangemaakt.

@marcel41 ben erg benieuwd of het nachtje aan laten staan geholpen heeft!


Dat heeft geholpen maar het haperend beeld is er nog steeds. 


Dat heeft geholpen maar het haperend beeld is er nog steeds. 

@marcel41 heb je er een DVS tussen zitten?


@marcel41, dat is niet fijn! Kan je aangeven op welke manier de tv-ontvanger aangesloten zit op de box? Direct bekabeld, of met een draadloze verbindingsset? En ik zie dat je 2 tv-ontvangers heb, heeft de andere tv-ontvanger dit probleem ook? Zou je ze van plek kunnen omruilen om te kijken of het probleem meeverhuisd met de tv-ontvanger of op de locatie blijft bestaan (of misschien wel oplost!).


@marcel41, ik heb geen reactie meer gehad. Heb je nog iets van hierboven kunnen testen of kan ik er vanuit gaan dat het probleem opgelost is?

Indien je hier nog hulp bij kan gebruiken dan hoor ik het natuurlijk graag!


Het probleem is denk ik opgelost het lag aan een wifi repeater op de zolder voor de zonnepanelen. Ik heb daar nu een fritz 3000 repeater geplaatst engisterenavond geen problemen meer ondervonden.


@marcel41, top fijn om te lezen! Bedankt voor je terugkoppeling waarin je ook voor jou de oplossing hebt gevonden:smile:


Reageer