Skip to main content
Vraag

Problemen met 4K TV: Haperend Beeld en Onbereikbare Opnames

• February 5, 2025
  • 4 reacties
  • 74 keer bekeken

Op advies van kpn overgestapt naar 4k en daar hangt een prijskaartje aan. Helaas hebben we vanaf het begin problemen. Haperend beeld, door of terug spoelen lukt niet of blijft vaststaan. Stoppen alleen mogelijk door uit de opname te gaan. Wel 2x per dag is de opname server niet te bereiken, zelfs als je naar een opname kijkt. Hij kapt er gewoon mee. Alles uitzetten, resetten, los en aankoppelen van de apparatuur helpt niet, nieuwe software gedownload. Het maskt niets uit. Zonder aanwijsbare reden kan je soms 10 minuten later wel weer naar opnames kijken. Er is geen pijl op te trekken. Wel is dit heel vervelend omdat zo het kijkplezier verdwijnt. Is hier iets aan te doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • February 5, 2025

Dag ​@P en R dat is natuurlijk niet zoals moet zijn. Welk type tv ontvanger heb je en is die met een kabel aangesloten op het modem?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • February 6, 2025

We hebben de nieuwste 4k ontvangers. Die zijn onlangs geïnstalleerd door kpn inclusief aanpassing in de meterkast.

JanD
Superuser
  • Superuser
  • February 6, 2025

We hebben de nieuwste 4k ontvangers. Die zijn onlangs geïnstalleerd door kpn inclusief aanpassing in de meterkast.

Welk merk en type tv-decoders en welk merk en type modem/router? ​@P en R 

Hoe zijn de decoders op de modem/router aangesloten?

Waarom heb je een extra 4K-pakket afgesloten?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Ik kan me voorstellen dat dit niet erg prettig televisie kijken is, ​@P en R. De KPN Community denkt graag met je mee. Zou je de vragen van ​@JanD willen beantwoorden? Daarnaast ben ik ook benieuwd of je nog iets van switches in je netwerk hebt.