Problemen met bladwijzers op KPN TV, slaat niet op waar je bent gebleven
KPN iTV geef veel fouten over bladwijzers terwijl ik niets doe met bladwijzers slecht op een knopje druk.
Ik vind het een vervelende fout die ik nergens kan melden. Ik hoop dat KPN de site verbeterd.
Ook daarmee valt op dat ook een programma niet opslaat waar je bent gebleven, dat is bijna altijd zo. Ik ben er nog niet achter hoe ik netjes een programma moet afsluiten zonder dat dit gebeurd.
Ook dit is een site fout waarbij ik graag een oplossing zou willen zien.
Bladzijde 1 / 1
KPN iTV geef veel fouten over bladwijzers terwijl ik niets doe met bladwijzers slecht op een knopje druk.
Wat bedoel je hiermee precies? Kan je anders een foto plaatsen?
Ook daarmee valt op dat ook een programma niet opslaat waar je bent gebleven, dat is bijna altijd zo. Ik ben er nog niet achter hoe ik netjes een programma moet afsluiten zonder dat dit gebeurd.
Ik heb dit zelf ook even getest. Ik heb dit probleem niet. Niet bij opgeslagen programma's en ook niet bij terugkijken. Als ik het programma sluit door op het pijltje terug te drukken, dan krijg ik bovenin de volgende melding: “We hebben opgeslagen waar je bent gebleven.” Als ik dan weer op het programma klik, dan ga ik weer gewoon verder.
In welke browser kijk jij? Heb je ook al eens de cookies verwijderd en de cache geleegd? Misschien dat dit jou helpt.
Ik gebruik Chrome.
Klik ook altijd op het pijltje ‘terug’ en krijg in principe ook die zelfde melding.
Maar helaas maar al te vaak niet.
Cookies en cache worden dagelijks geleegd, zonder resultaat
Het gebeurde weer bij een film waar ik op de terug knop drukte, ook werd deze niet opgeslagen en begon weer helemaal van voor af aan.
Wil je het eens testen in een andere browser? Ik ben benieuwd of je dan nog steeds problemen ervaart.
Dat zal ik gaan doen, ik kom er over een paar dagen op terug.
Ik ben ook wel benieuwd of er meer klanten zijn die dit ervaren? Iemand?
Helemaal goed. Ik wacht je reactie af.
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.