Skip to main content

Het is toch te gek voor woorden, dat je voor problemen met een afstandbediening een forum nodig hebt. Waarom geen duidelijke Nederlandse beschrijving van de rits met knoppen? Ik heb een B&O en een  Loewe afstandbediening e had Delta als provider….. nooit één probleem gehad.  Nu moet ik soms uren aan de telefoon hangen en vele met mij, wat ik allemaal moet doen om tv te kunnen kijken. Ik zou zeggen KPN, ga bij Delta in de leer!!

Welke KPN tv decoder heb je? 


Dit heeft totaal niets met mijn vraag te maken…. Alles is al aangesloten en gekoppeld Joop. Ik wil alleen een duidelijke Nederlandse handleiding van mijn Wit/zwarte KPN afstandbediening.

is zo dan de simpele vraag duidelijk genoeg??


Beste @Jan dB pas als ik weet welke KPN tv decoder je hebt, kan ik je verder helpen.

Ik hoor graag welke KPN tv decoder je hebt.

Alvast mijn hartelijke dank. 


KPNtv+V10 Experiabox

aangesloten op WIFI netwerk

merk Loewe.

begrijp echt niet waarom je dit moet weten?


@Jan dB de vraag van @joop2011 heeft alles te maken met welke decoder je hebt, omdat er ook andere tv ontvangers en dus afstandbedieningen zijn die gewoon wit zijn 

https://www.kpn.com/televisie/installeren/afstandsbediening/instellen.htm


Dank je.

Dus de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Zie hier voor de uitleg van de afstandsbediening. 

 

P.S.

Blijf wel vriendelijk s.v.p., want als iemand iets vraagt, betekend dat dat hij / zij meer informatie nodig heeft.

Want met de extra informatie, kon ik je de juiste link geven. 😉


Beste Jimny,

ik zei dat het toch om een Zwart/ witte afstand bediening ging?


Beste Jimny,

ik zei dat het toch om een Zwart/ witte afstand bediening ging?

 

Ik heet Joop en de zwart wit afstandsbediening is niet alleen bij de DIW7022. 

Verder laat ik het hierbij.   😣

 

Waarom maak je een probleem, is toch helemaal niet nodig?????????😣

 

Zie mijn link boven, daar vind je alle informatie voor de afstandsbediening van de Sagemcom DIW7022.


Joop, Jan dB had het niet tegen jou maar tegen Jimny…


Dit is de afstand bediening. Prima hoor en bedankt voor de hulp. Ja sorry hoor voor mijn kortaf antwoorden. Ik ben helemaal niet boos, maar weer erg blij. 
Ja soms wordt je wel wat kriegelijk, als iets niet gaat, zoals het zou moeten gaan.

nogmaals dank.


Hi @Jan dB, welkom op het forum. 

Dank je.

Dus de Sagemcom DIW7022 (KPN tv+ box)

Zie hier voor de uitleg van de afstandsbediening. 

Fijn dat Joop je op weg heeft geholpen, dankjewel Joop! 

Dit is de afstand bediening. Prima hoor en bedankt voor de hulp. Ja sorry hoor voor mijn kortaf antwoorden. Ik ben helemaal niet boos, maar weer erg blij. 
Ja soms wordt je wel wat kriegelijk, als iets niet gaat, zoals het zou moeten gaan.

nogmaals dank.

Het overkomt de besten op zijn tijd, fijn dat je nu weer blij bent en dat alles nu duidelijk is.