Skip to main content
Beantwoord

Problemen met de gids rond middernacht

• May 26, 2026
  • 10 reacties
  • 146 keer bekeken

Kan iemand mij vertellen de tv ontvanger naar behoren werkt?

Ik en velen met mij hadden problemen met de programmagids na 24.00 uur

Zijn de problemen verholpen en kan men normaal tv kijken enĀ  de tv gids gebruiken?( vastlopen zwart beeld etc etc)

Beste antwoord door PeterG

Ik las n.l op dit forum dat er tot 6 mnd geleden nogĀ problemen waren .

Tja, je moet wel lezen waar het om gaat. Alleen op de laptop, via tv.kpn.com, zijn er nu nog problemen. En '’tot 6 maanden'’ geleden. Dus kpn zou de afgelopen maanden niks gedaan hebben?

Via TV+, mobiele apps en smart-tv app werkt de gids na middernacht gewoon prima.Ā 

Enne, 10 jaar geleden, waren er vast ook wel ergens problemen. Dat wordt altijd binnen afzienbare tijd opgelost. Vaak minder dan 2 weken.

Op internet en ook op dit forum staan ook oude berichten. Die vaak allang niet meer van toepassing zijn.Ā 

Als je niks recenters kunt vinden dan is het allang opgelost. (ik stink er ook wel eens bijna in alsĀ ik iets opzoek).

10 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 26, 2026

Hallo ​@Geertje.67Ā ,

De Box 12 is een modem en dat modem werkt bij mij prima.Ā 

Waar jij op doelt, is waarschijnlijk de TV-ontvanger. Maar ook met de huidige TV-ontvangers van KPN kun je prima TV kijken.Ā 

• Auteur
  • Helper
  • May 26, 2026

Beste Noordzee

Ā U heeft helemaal gelijk dat het geen box 12Ā 

Ik weet zo snel niet meer hoe de tv ontvanger heet

maar dat was een groot probleem

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+32
  • Superuser
  • May 27, 2026

Jij doelt waarschijnlijk op KPN TV+, De DIW 7022.

InĀ het begin waren er veel problemen met die ontvanger, maar nu zijn vrijwel alle problemen opgelost. Gewoon TV kijken is nu prima mogelijk. De gids werkt nu ook beter na 24.00. (Heb ik mij laten vertellen, ik slaap dan altijd…..)Ā 

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • May 27, 2026

Met de TV+ box heb ik al zeker 1½ jaar geen problemen na 00:00. Via de apps ook niet. 

Alleen op de laptop via tv.kpn.com. Al was dat zeker twee weken geleden.Ā 

Thuis kijk ik voornamelijk tv op m'n... tv.

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Geertje.67, daar zijn veel verbeteringen voor gedaan inderdaad, zoals je aan de reacties van de anderen kunt zienĀ šŸ™‚

• Auteur
  • Helper
  • May 28, 2026

Met de TV+ box heb ik al zeker 1½ jaar geen problemen na 00:00. Via de apps ook niet. 

Alleen op de laptop via tv.kpn.com. Al was dat zeker twee weken geleden.Ā 

Thuis kijk ik voornamelijk tv op m'n... tv.

Dank voor uw reactieĀ 

Dat is fijn dat u probleemloos kunt kijken.Ā 

Jasper van KPN
Moderator

Dat was niet op de tv-ontvanger, dat speelde toen in de TV+ App. Dat is iets anders.Ā Op de ontvanger is het al langer opgelost zoals Peter noemde.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • Antwoord
  • May 28, 2026

Tja, je moet wel lezen waar het om gaat. Alleen op de laptop, via tv.kpn.com, zijn er nu nog problemen. En '’tot 6 maanden'’ geleden. Dus kpn zou de afgelopen maanden niks gedaan hebben?

Via TV+, mobiele apps en smart-tv app werkt de gids na middernacht gewoon prima.Ā 

Enne, 10 jaar geleden, waren er vast ook wel ergens problemen. Dat wordt altijd binnen afzienbare tijd opgelost. Vaak minder dan 2 weken.

Op internet en ook op dit forum staan ook oude berichten. Die vaak allang niet meer van toepassing zijn.Ā 

Als je niks recenters kunt vinden dan is het allang opgelost. (ik stink er ook wel eens bijna in alsĀ ik iets opzoek).

• Auteur
  • Helper
  • May 28, 2026

Dag Jasper van KPN,Ā 

Ā 

Dank u wel voor uw reactie.Ā 

Dan heb ik het waarschijnlijk verkeerd gelezen en begrepen🤭

• Auteur
  • Helper
  • May 28, 2026

PeterG , u hebt helemaal gelijk.

En ,dank u wel voor uw duidelijke en uitgebreide reactie! Helemaal topšŸ‘