Skip to main content
Beantwoord

Problemen met de KPN tv-ontvanger

• January 7, 2025
  • 3 reacties
  • 117 keer bekeken

Na de update blijft het tv kastje problemen vertonen , ook na voorgestelde oplossingen .

lijkt het probleem opgelost volgt na tijdje een nieuw defect. Begint vervelend te worden.

wanneer is het lek boven ?.

Beste antwoord door Alex van KPN

Duidelijk, zou ik nog mogen weten hoe de ontvanger is aangesloten? Met een kabel of via WiFi? 

En nog voor de zekerheid, heb je de ontvanger op onderstaande manier gereset? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • January 12, 2025

Hi ​@Qxx, welkom bij onze community. 

Ik ben benieuwd naar welke problemen je precies ervaart. Zou ik ook mogen weten welke televisieontvanger je hebt en hoe deze is aangesloten? 

Ik hoor graag van je. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • January 14, 2025

Beste Alex,

Probleem is begonnen na update met blijven hangen in de opstart. De tv ontvanger is KPN DIW7022

Volgens de instructies gereset  , hielp niet. Na 2 min de stekker eruit leek het dan toch opgelost maar nu doen zich andere problemen voor

Diverse keren beperkte modus ,  Paar keer opstart met een begin opname opgeslagen programma.

nog een keer blijven hangen. Zal vanaf nu foto's maken want ben al 1 en ander vergeten.

mvg Q

Alex van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+26
  • Moderator
  • Antwoord
  • January 16, 2025

Duidelijk, zou ik nog mogen weten hoe de ontvanger is aangesloten? Met een kabel of via WiFi? 

En nog voor de zekerheid, heb je de ontvanger op onderstaande manier gereset? Zo niet, zou je dit alsnog willen doen?

Â