Skip to main content
Vraag

Problemen met de nieuwe TV+ Box, herstarten en trage prestaties

• 18 januari 2025
  • 7 reacties
  • 62 keer bekeken

Ik heb de nieuw tv+ box en kan er niet aan wennen. Snap dat kpn vooruit wil, maar niet alles werkt naar behoren, zelfs omslachtiger vind ik. 

Wat ik helemaal irritant vind, is dat ik nu al regelmatig op youtube aan het kijken ben, en de tv box spontaan opnieuw opstart, en ik weer opniew kan beginnen en zoeken, en dan weer gaat de box opnieuw opstarten. Heel erg vervelend. 

Ben er ook een beetje klaar mee, en als het aan mij ligt donder ik ze in de prullenbak. Maar dat mag helaas niet. Aan de verbinding ligt het niet, dat is met ethernet verbonden, met nieuw snelheid van 1000mb. 

Hoop dat jullie er wat aan doen, en snel oplossen, want ik vind dit waardeloos. 

7 reacties

robdammers
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Slimmerik
  • 80 reacties
  • 18 januari 2025

Bij mij precies hetzelfde. Ik heb een nieuwe tv+ ontvanger, omdat mijn oude defect was. Sinds de komst van de nieuwe ontvanger heb ik ook iedere keer dat deze opnieuw opstart. Soms heb ik er dagen geen last van en soms wel twee keer per kwartier. Dit probleem speelt sinds medio december 2024. Ik heb software versie 0.32.12 en launcherversie 1.171.4

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • 21 januari 2025

Hoi ​@Henk1968, welkom op onze community! Dat is niet prettig TV kijken zo! Je schrijft al dat de ontvanger met een ethernetkabel aangesloten zit, dat sluit een hoop uit. Zit hij direct op de experiabox of zit daar nog iets tussen?

Wanneer heb je de ontvanger voor het laatst en frisse start gegeven?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 21 januari 2025

Goedemiddag. De box zit rechtstreeks oo de kon modem, geen switch of router. Vanmorgen starte ik de tv op. Ging op de kpn box naar youtube, en nog voor het filmpje die ik geselecteerd had,  ging hij weer resetten. Tijdens de installatie, enkele maanden geleden, ook alles netjes doorlopen, ook de updates laten gaan, en toch alleen op youtube tot nu toe, reset hij zichzelf, geen beeld, en dan weer het kon opstart logo.

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15458 reacties
  • 22 januari 2025

Duidelijk Henk, dat sluit wel een hoop uit. heb je toevallig meerdere ontvangers? Ik ben wel benieuwd of je dit op allebei de ontvangers hebt. Als dit niet op beide ontvangers is, zou je ze dan eens met elkaar willen omwisselen? Dan weten we of het in de ontvanger zit of elders.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 22 januari 2025

Goedemiddag.

De tv boven word nog niet veel gebruikt, kan het dus niet met duidelijkheid zeggen. 

Moet dat dus uitproberen binnenkort. 

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Heb je t nog kunnen testen ​@Henk1968?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 29 januari 2025

Heb er nog te weing tijd voor gehad. Merk wel dat als je in youtube iets te snel bent hij het niet prettig vind. Blijft soms hangen, of reset dan ook.

Reageer