Skip to main content
Beantwoord

Problemen met de tv en geen combivoordelen actief

• August 6, 2025
  • 2 reacties
  • 51 keer bekeken

goedendag

vraag 1 : wij hebben al meerdere malen de storing gemeld en al verschillende acties ondernomen maar de storing blijft continu terug komen het beeld valt geregeld weg of hij gaat opnieuw opstarten.

vraag 2 : wij hebben tot op heden nog steeds niet van ons combivoordeel kunnen genieten want ESPN compleet is nog steeds niet actief.

vraag 3 : wij hebben normaal om de 2 jaar een verlenging van onze mobile telefoon zodat wij dan ook een nieuwe telefoon gaan gebruiken maar nu zijn wij zonder dat wij de verlenging hebben toegezegd weer 2 jaar hebben bij gekregen zonder dat wij het voordeel hebben gehad een andere telefoon te gaan gebruiken.

graag zou ik deze vragen op zeer korte termijn opgelost zien worden dit is namelijk al de 2e keer dat ik dit verhaal aan u voorleg en tot op heden nog steeds geen reactie van uw heb gehad

met vriendelijke groet

Pierre Canters

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@pierrec1957. Dit is je eerste bericht hier, daardoor hebben wij geen andere informatie dan wat je noemt. Je zegt dat je 'de storing’ meerdere malen gemeld hebt, wat voor storing precies? Iets met de tv begrijp ik maar het is niet duidelijk wat precies. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. 

Voor je tweede vraag, wat staat er als je in MijnKPN inlogt om de voordelen te bekijken: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden?

Een verlenging van het mobiele abonnement, je derde vraag, zou niet zomaar moeten gebeuren. Dat hoort alleen te gebeuren na een actie vanuit jou zelf. Als je dat niet gedaan hebt is het raar. Zoals eerder gezegd hebben we alleen wat jij zegt, geen verdere informatie. Daardoor kan ik daar inhoudelijk op dit punt niets over zeggen.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, dat is ook sneller. Je zegt op een korte termijn een oplossing te willen, dan is dat de snelste weg. Dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak.

2 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • August 6, 2025

​@pierrec1957 Vul je forumprofiel met je naam,adres en klantnummer in dan ziet een moderator wie  je bent zodra je topic aan de beurt is.

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • August 9, 2025

Welkom op de community ​@pierrec1957. Dit is je eerste bericht hier, daardoor hebben wij geen andere informatie dan wat je noemt. Je zegt dat je 'de storing’ meerdere malen gemeld hebt, wat voor storing precies? Iets met de tv begrijp ik maar het is niet duidelijk wat precies. Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je kunt vertellen, hoe meer we met je mee kunnen denken. 

Voor je tweede vraag, wat staat er als je in MijnKPN inlogt om de voordelen te bekijken: https://www.kpn.com/hussel/aanmelden?

Een verlenging van het mobiele abonnement, je derde vraag, zou niet zomaar moeten gebeuren. Dat hoort alleen te gebeuren na een actie vanuit jou zelf. Als je dat niet gedaan hebt is het raar. Zoals eerder gezegd hebben we alleen wat jij zegt, geen verdere informatie. Daardoor kan ik daar inhoudelijk op dit punt niets over zeggen.

Als je het makkelijker vindt om het telefonisch uit te leggen kan dat ook, dat is ook sneller. Je zegt op een korte termijn een oplossing te willen, dan is dat de snelste weg. Dat kan het makkelijkste via een terugbelafspraak.