Hoogerheide. Sinds deze week weer zeer veel problemen met haperingen, stistaand beeld,etc. Was al zo toen ik nog bij KPN zat. Sinds 2 jaar bij NLE (met KPN apparatuur) geen enkel probleem meer gehad met kijken via de glasvezelkanalen. Maar ook nu dus weer. Heb talloze keren monteurs over de vloer gehad in de KPN tijd, dus daar begin ik niet meer aan. Het ligt ook zeker niet aan de apparatuur of aansluitingen.....het heeft de afgelopen jaren prima gewerkt. Er worden zoveel aansluitingen gemaakt dat het steeds slechter wordt...DAT is het probleem, en alleen dat. Los dat nou toch gewoon eens op zodat klanten fatsoenlijk naar TV kunnen kijken. Ik overweeg ernstig weer terug te gaan naar schotelontvangst want dit is helemaal niks.
*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
Beantwoord
Problemen met haperingen en stilstaand beeld
Beste antwoord door Marina_
Goedemorgen @Hoogerman , Wat lastig dat je problemen ervaart met ons netwerk. Het kan zijn dat het te maken heeft met een capaciteitsprobleem in het iTV platform, maar dat kunnen we nog niet met alle zekerheid zeggen. Wat er echt aan de hand is kan ik niet voor je uitzoeken, omdat je klant bij NLE bent. Jouw gegevens zijn niet inzichtelijk voor mij, omdat je aangesloten bent bij een andere provider. Als je wilt dat ze dit probleem nog eens onder de loep nemen, kun je via deze pagina contact met ze opnemen. Hopelijk vinden ze dit keer wel de oorzaak.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.