Skip to main content
Beantwoord

Problemen met inloggen TV+ app op mijn iPhone 13

• November 10, 2025
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Hallo,

Sinds enkele dagen ervaar ik problemen met het inloggen op de KPN TV+-app op mijn telefoon. Ik krijg de volgende foutmelding: ‘Er is een fout opgetreden bij het inloggen. Probeer het na een paar minuten opnieuw.’ Dit gebeurt bij zowel inloggen met abonnementsnummer als met KPN ID.

Herinstalleren van de app, telefoon opnieuw opstarten en pincode wijzigen hielp allemaal niet. Ook is er geen update van de app en werk ik met de nieuwste versie van iOS (18.7.2) op mijn iPhone 13. Kan iemand me helpen?

Vriendelijke groet 

Beste antwoord door Jasper van KPN

Dat het inloggen op de laptop wel werkt geeft aan dat de inloggegevens zelf wel juist zijn dus, dat is goed om te weten. Dat dat op de telefoon ook niet lukt is wel typisch. Heb je op jouw telefoon mogelijk een VPN ingeschakeld? De app is niet gemaakt om samen met een VPN te gebruiken, dat kan een foutmelding geven bij het inloggen.

5 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Hoi ​@Henk of Jan, welkom op de community. Vervelend dat het inloggen niet lukt op jouw iPhone! Heb je ook al eens gekeken of het wel lukt om in te loggen op tv.kpn.com? Daar worden dezelfde gegevens gebruikt om in te loggen, als het daar wel lukt weten we in ieder geval zeker dat de gegevens correct zijn.

Als het inloggen daar wel lukt, zou je daar naar Instellingen en dan Apparaatbeheer kunnen gaan? Ik ben benieuwd hoeveel apparaten daar aangemeld staan, en of het nog speelt als je daar alle apparaten afmeldt.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 13, 2025

Ha Jasper, bedankt voor de reactie. 

Op mijn telefoon kom ik er via tv.kpn.com ook niet in, maar via mijn laptop (waar ik nog ingelogd was) heb ik alle aangemelde apparaten afgemeld. Ik blijf echter dezelfde problemen houden.

Overigens heb ik me op mijn laptop ook uitgelogd en met dezelfde gegevens weer ingelogd, zonder problemen. 

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 14, 2025

Dat het inloggen op de laptop wel werkt geeft aan dat de inloggegevens zelf wel juist zijn dus, dat is goed om te weten. Dat dat op de telefoon ook niet lukt is wel typisch. Heb je op jouw telefoon mogelijk een VPN ingeschakeld? De app is niet gemaakt om samen met een VPN te gebruiken, dat kan een foutmelding geven bij het inloggen.

Forum|alt.badge.img
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • November 14, 2025

Ik heb sinds kort inderdaad een VPN op mijn telefoon. Het pauzeren van deze heeft het probleem verholpen, waarvoor dank. Is er geen enkele mogelijkheid waarbij ik de TV+-app kan gebruiken mét VPN?

Jasper van KPN
Moderator

Dat verklaart het inderdaad. De app is zoals gezegd niet gemaakt om met een VPN te werken, dus vanuit ons is daar geen mogelijkheid voor.