Skip to main content

Sinds 4 dagen problemen met interactieve TV op tablet. Alle adviezen al geprobeerd, tablet uit en weer aan zetten, app er af en er weer op gezet. Ik kom wel in de gids maar kan niets bekijken. Hoe los ik dit op?

Is dat op je thuisnetwerk?

En via de KPN ITV app kan je niet alle zenders en ik dacht ook niet alle opname kijken.

 

Zie hier, ik zie dat je dezelfde vraag ook hier hebt lopen. 


Ja, dat is op het thuis netwerk. Nooit problemen mee gehad. Nu ineens kunnen we geen live tv meer kijken via intreactieve tv.


Lukt het wel via de website KPN iTV: Start ?


HansaanZet, ja dan lukt het wel. Heel bijzonder dat het dan wel lukt. Hoe kan dat dan?


Beste @Hartvoordieren, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier tegenaan loopt! Ik begrijp uit jouw verhaal dat het via de browser wel lukt, maar via de app niet. Welke iPad heb jij? Welke versie van iOS staat erop? En je geeft aan dat je geen live tv kunt kijken: geen enkele zender of alleen bepaalde zenders?


Hallo Marcia,

Allereerst dank voor je reactie.

Het gaat niet om een iPad, maar om een TABLET (Samsung Galaxy Tab 4)

Geen iOS maar Android 5.0.2

Melding op alle zenders = Deze video is niet beschikbaar.

Heeft het altijd prima gedaan maar sinds een week is er dus dit probleem. Via de browser lukt het wel, maar niet meer via de App.

Graag uw oplossing hiervoor.

Alvast dank, vriendelijke groet, @Hartvoordieren


Zelfde probleem hier, app altijd naar behoren gewerkt op mijn Galaxy tab 4 tablet maar sinds kort ook niet meer met bij alle zenders zelfde melding als hierboven vermeld :-(


Hier precies het zelfde probleem. Is hier een oplossing voor? 


Ook ik heb sinds deze week dit probleem op mijn tabblet Samsung Galaxy SM-P900 met Androi 5.0.2.
"Deze video is niet beschikbaar". En dat op alle kanalen/zenders. Kom wel in "Gids”.

Ook bij mij doet ie het wel met kpn itv:start

En het gekke is dat ik wel kan kijken op mijn mobiel.

En de oplossing is ?


Hallo Marcia,

Allereerst dank voor je reactie.

Het gaat niet om een iPad, maar om een TABLET (Samsung Galaxy Tab 4)

Geen iOS maar Android 5.0.2

Melding op alle zenders = Deze video is niet beschikbaar.

Heeft het altijd prima gedaan maar sinds een week is er dus dit probleem. Via de browser lukt het wel, maar niet meer via de App.

Graag uw oplossing hiervoor.

Alvast dank, vriendelijke groet, @Hartvoordieren

Mijn excuses! Ik weet niet hoe ik er in mijn hoofd een iPad van gemaakt heb. Bedankt voor de uitgebreide informatie. 

 

@RuudvanR, @Marlooon en @albion-2014 jullie maken ook allemaal gebruik van een Samsung tab met Android 5.0.2.? Zouden jullie voor de zekerheid je forumprofiel aan willen vullen met je adres en klantnummer? Jullie zijn gewoon verbonden met de wifi van thuis? Ik ga dit verder uitzoeken.


Beste Marcia,

Ik maak idd gebruik van een Samsung tablet Galaxy PRO SM 900 met Android 5.0.2 en verbonden met de wifi op het thuisnetwerk.

Nogmaals, via kpn itv:start doet ie het wel. Via de app kom ik tot in de gids. En dat sinds deze week!

Met mijn mobiel (motorola met android 8.1.0) lukt het wel via de app ( en via de wifi), en ook met de mobiel van mijn vrouw (samsung galaxy A12 met android 12) lukt het.

Groet, Albert


Hi Maria, 

Bij mij betreft het ook een Samsung tablet (Galaxy tab 4) icm Android 5.0.2.

Gr.


Is hier al meer over bekend?


Sinds ik terug ben van vakantie, krijg ik op 1 van onze tablets de melding: Deze video is niet beschikbaar.

ITV werkt prima op andere tablet en op telefoon. Melding komt dus wanneer ik een zenderprogramma aanklik om te kijken. Heb tablet al gereset naar fabrieksinstellingen, geheugen gewist, niets helpt tot op heden.

 

Tablet weggooien en nieuwe kopen ??? of weet iemand raad 


Ik heb al jullie gegevens en uitleg intern doorgegeven. Zodra ik een terugkoppeling krijg, laat ik het meteen weten.

 

@Marcel601213102 tablet weggooien zou ik nog even niet doen. Gaat het bij jou ook om een Samsung Tablet op Android 5.0.2.? Je kunt in ieder geval via de browser (tv.kpn.com) kijken.


Buiten het afspelen van video, mist er niets in de app? TV-gids, homescreen, detailpagina's van programma's of Films/Series.. zien er allemaal exact zo uit als op toestellen waarop geen problemen zijn?

Vooralsnog lijken alleen toestellen met Android 5.0.x geraakt te zijn. Op een Android 5.1.1 toestel hebben we hier geen issue. We blijven nog even zoeken naar een oplossing.


Ja, bij mij gaat het ook inderdaad om een Samsung Tablet op Android 5.0.2.

en bij tv.kpn.com raakt mijn tablet helemaal in de war (of ik 😉 ) want dat wil ook op de 1 of andere manier niet lekker laden, maar daar heb ik ook nooit eerder gekeken hoe het werkte.

 

Vreemd dat hij het voorheen altijd prima heeft gedaan en dat alle andere apparaten in huis wel prima werken.

 


Ja, bij mij gaat het ook inderdaad om een Samsung Tablet op Android 5.0.2

Dezelfde foutmelding: Deze video is niet beschikbaar


Er mag even opnieuw getest worden op een Android 5.0.x apparaat op het afspelen van video. Dat zou vanaf nu weer kunnen werken. We horen het graag!


Bedankt ! Hij doet het weer !!

MVG, Albert


Bedankt,  op de tablet doet de app het weer. 


Bedankt KPN! Het probleem is verholpen. Alles diet het weer.


Thxs, werkt bij mij ook weer!!


Jippieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee, bij mij werkt het ook allemaal weer ;-)

Kan ik eindelijk weer met mijn hoofd op mijn kussen televisie kijken ;-)

Ook DANK namens mij ;-)