Skip to main content

Itv app werkt al maanden niet goed. In juli al gemeld maar niet meer gehoord dan we geven het door. Met de oude 4k Chromecast niet en nu met de nieuwe Chromecast streamer ook regelmatig niet. Bbc first en viaplay vanaf smartphone naar streamer start wel op maar blijft regelmatig alleen maar  laden (draaiend cirkeltje) of valt helemaal terug naar streamer scherm. Dan weer wel beeld maar geen geluid. Wanneer worden die problemen nu eens opgelost.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Blijf je hangen op dit scherm, ​@narbo?

Zo ja, dan is dit inderdaad een bekend probleem. Het TV Team is ermee bezig om dit op te lossen.

Voor updates kan je het beste dit topic in de gaten houden: 

Hierin is het TV Team ook actief. Dus als er updates zijn, dan worden die hier geplaatst.

Neen sedert de update van de itv app. blijft via chromecast/streamer de cirkel rond draaien en geeft na een paar seconden het google scherm van de streamer met de netflix, youtube app etc. Deze apps werken wel.

Soms pakt de streamer wel een zender op van de itv app op de smartphone.

Ik hoop wel dat het nu eens opgelost wordt. Het is via kpn internet op mijn recreatieadres. Dus we zitten nu al weken op de smartphone Tv te kijken.

Ik zie dat je ook actief bent in het topic dat ik gisteren deelde. Zoals daar is aangegeven, moeten we wachten op een update. Hou verder dat topic in de gaten.

Reageer